poniedziałek, kwietnia 06, 2020

Park miniatur - Ogrodzieniec - PODZIĘKOWANIA

Park miniatur - Ogrodzieniec - PODZIĘKOWANIA 







Hej Moje Słoneczka Kochane 

Dziś przychodzę do Was z kolejnym wpisem 

Chciałam bardzo podziękować Park miniatur - Ogrodzieniec za przesłanie 5 biletów na licytacje do swojego Parku.




Byłam w 2019 roku w tym miejscu i byłam zachwycona.
Można tu przeczytać --- > OGRODZIENIEC 

Dlatego chętnie wzięłam udział w licytacji i wylicytowałam 2 bilety za dość dobra kasę,ale warto tam jechać.
I zobaczyć na własne oczy ten Park.

Także pewnie w okresie wakacji pojedziemy i
 wtedy znów zrobię Wam relacje ;) 

Pozostałe bilety zostały wylicytowane przez inne blogerki. 
Więc zachęcam do oglądania ich blogów oraz innych portali społecznościowych. 

Was moi kochani zapraszam na stronę może znajdziecie coś dla siebie.Majówka się zbliża,wakacje...Także warto pomyśleć :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz