sobota, kwietnia 25, 2020

Artykuły religijne i sztuka sakralna: sprzedaż online - Holyart.pl


Artykuły religijne i sztuka sakralna: sprzedaż online - Holyart.pl





Cześć Moje Myszki Kochane :)

Ale ten czas leci..Zaraz mamy Maj...

Dziś napiszę Wam kolejna recenzję.Firma Holyart.pl 
podarowała nam bona w wysokości 25 EURO 
które mogliśmy sobie wymienić w sklepie.

Ja zakupiłam sobie miód,cukierki oraz suszone papryczki.
Jeśli chodzi o zamawianie na stronie sklepu,jest miłe,szybkie i bezproblemowe.Na paczkę czekałam całe 2 dni więc naprawdę szybka przesyłka.Ogólnie strona sklepu jest wyraźna,dobrze opisana - rozpisana.Robienie zakupów na stronie HOLYART.PL jest przyjemnie i szybkie.Fajne jest też to że na email przychodzi potwierdzenie zamówienia oraz SMS od firmy kurierskiej kiedy dojdzie paczka.
Duży plus za to bo dzięki takim informacją łatwiej nam zaplanować dzień oraz odbiór paczki.
Przejdźmy teraz do produktów które zamówiłam.
Pokrótce opisze Wam te produkty.



Peperoncino Terre Mediterranee 15g Wspólnota Monastyczna z Siloe


Papryczki suszone znajdują się w małym słoiczku,są to płatki wraz z nasionami papryczki ususzone.Są lekko ostre,fajnie nadają się do mięs,jak i do sosów.Słoiczek jest mały,ale płatki maja bardzo charakterystyczny smak i są wyczuwalne więc wiele ich nie trzeba używać,dlatego też słoiczek jest wydajny.
Jestem zadowolona że taka przyprawa znalazła się w mojej kuchni.
Cena takiego słoiczka jest trochu duża bo aż 26 zł.
Więc dla mnie zdecydowanie za duża.
Smak jest,zapach jest,eko jest ale ...
Kiedyś może kupie jeszcze.





Peperoncino Terre Mediterranee 15 g.

Mieszanka typowych peperoncini z południowych Włoch o średnim poziomie pikantności, uprawianych i zapakowanych przez mnichów ze Wspólnoty Monastycznej z Siloe z Alta Maremma Grossettana (Włochy).


Cukierki zamówiłam dla mojego męża,Są to cukierki które znajdują się w 100 g opakowaniu cena to 14 zł.Cukierki są z miodem i mleczkiem pszczelim,które dobrze sobie radzą z naszym gardłem.Są zdrowe,mają dość dobry skład.Więc każdy może je jeść.Nawet dzieci. Takie cukierki są zdrowe i mogą zastąpić chęć podjadania słodyczy.
Smaczne karmelki,do tego zdrowe.Czego chcieć więcej od słodyczy ? 




Miód i mleczko pszczele Cukierki Kameduli 100g.


Te cukierki z miodem i mleczkiem pszczelim pochodzą z Antica Farmacia dei Monaci Camaldolesi czyli z przyklasztornej apteki kamedulskich mnichów w Camaldoli (Arezzo, Włochy).


Skład: cukier trzcinowy, syrop glukozowy, miód 10%, mleczko pszczele 0,2%, ekstrakt z wanilii.


Ostatni produkt jaki zamówiłam to miód leśny.Jak wiecie kocham miody,więc miód musiał znaleźć się na liście zakupów .Miód znajduję się w pół kg opakowaniu,koszt takiego miodu to 30 zł.Miód ma kolor ciemny,jest lekko słodki,fajny jest wyczuwalny smak igieł ? Pachnie jak las igłowy.Jadłam go codziennie 1 łyżeczkę.Pycha ! Ten miód nie jest taki słodki jak inne więc super.Mój mąż zajadał go na chlebie.No i woda z cytryną i tym miodem coś cudownego.Za oknem robi się coraz cieplej,do tego przesilenie wiosenne więc trzeba dbać o organizm.
A wiadomo że naturalne produkty są najlepsze.Miód pyszny.
Bardzo gęsty,1 łyżeczka starcza na posłodzenie całej herbaty.
Świetnie też nadaje się do słodzenia mleka jak i naleśników.
Uwielbiam zdrowe słodycze :)
Polecam w 100 % 



Warto dodać że produkty są Włoskie.


Spadź leśna 500 g z pasieki benedyktyńskiej Opactwa 
Św. Marii w Finalpii.


Zebrany z uli ustawionych w lasach iglastych 
(w których pszczoły zbierają cukry z ziół, liści i igieł, ale nie z kwiatów) i zapakowany w Ligurii w laboratorium pasieki mnichów.
Jest szczególnym miodem, mniej słodkim od klasycznego, bogaty w enzymy i sale mineralne. Ten miód stymuluje wzrost, ma działanie tonizujące, antyanemiczne i odbudowujące.


Dziękuje firmie za zaufanie.

Was moi kochani zapraszam na stronę sklepu gdyż można tam zamówić wiele ciekawych rzeczy jak np rzeczy do komunii świętej która tuż tuż,można też zamówić wino,coś słodkiego oraz świece.
Sklep ma bardzo duży asortyment różnych rzeczy.

Zapraszam :



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz