piątek, kwietnia 10, 2020

Komodo Energy Drink




Komodo Energy Drink to dawka pozytywnej energii, która zaspokoi potrzeby każdego. Nasza wyjątkowa receptura oraz szeroki wybór smaków, sprawią, że spadki aktywności, nieprzespane noce, czy problemy z koncentracją nie będą przeszkodą w codziennym życiu.






Hej Moje Słoneczka .

Dziś przychodzę do Was z recenzją napoju od firmy  





Jest to firma,z którą już współpracowałam 
więc wiecie jakie mam zdanie

Tu możecie przeczytać -- > NAPÓJ KOMODO 




Firma podarowała nam aż 3 różne smaki,wyszło w sumie aż po 
10 sztuk na głowę.
Napój jest bardzo dobry,dobrze pobudza,ja osobiście bardzo lubie ten napój.Fajne jest to że firma oferuje naprawdę fajne smaki.

Każdy znajdzie coś dla siebie.Mój ulubiony to arbuzowy.
Jest przepyszny.
Tutaj jeszcze miałam okazje spróbować dzika poziomka oraz mohito. 

Dzikość poziomki sprawi, że poczujesz w sobie nowe zapasy energii, a leśny smak nakręci Cię do działania. Brakuje Ci sił na dalszą część dnia? Nie zostawimy Cię bez pomocy! Łap Komodo Energy Drink Dzika Poziomka i stawaj do walki.



Zapach mięty, świeżość limonki i energetyzujący smak mojito. 
To idealne połączenie na upalne dni, lub weekendowe spadki energii. Poczuj orzeźwienie i przygotuj się na dalsze wyzwania z napojem Mroźne Mojito od Komodo Energy Drink.


Powiem Wam że mohito super.Smakuje jak taki drink bez alkoholowy.Ma fajny orzeźwiający smak i zapach.Jeśli chodzi o dziką poziomkę to dla mnie za słodkie.Dobry smak,fajny zapach ale jednak jak dla mnie za słodkie.
Mój mąż za to uwielbia własnie dziką poziomkę.Napój zawiera dużo kofeiny,więc uważajcie żeby nie przesadzić z takimi napojami.
Pobudza !! Naprawdę dobrze działa .

Bardzo dziękuje firmie za zaufanie.Za wsparcie naszego spotkania .

Zapraszam Was na stronę producenta napoju,można znaleźć tam fajne różne smakowe napoje.







1 komentarz: