piątek, kwietnia 17, 2020

Witaminy na włosy w żelkach HAIR CARE PANDA Vegan





Hej Moje Myszki Kochane :)

Dziś przychodzę do Was z różową kuracją włosową :)

Jedną z firm które wsparła nasze spotkanie jest firma 




Która produkuje VEGAŃSKIE produkty do włosów.

Nam firmą przekazała do testowania 3 opakowania żelki - misiów oraz wodę kolagenowa o pysznym smaku truskawki.
Kuracja żelkami trwała 21 dni.Więc już dawno jest za mną ale mam tyle recenzji dla Was że nie wiem kiedy co pisać i publikować .
Do tego dom,praca,życie ...I jest ciężko.


Zacznijmy od żelków w których się zakochałam.
Są to żelki o pięknym lekko różowym kolorze,obsypane jakby cukrem.
Ja je ogólnie na początku " cycałam " a następnie gryzłam bo są lekko twarde.Są lekko słodkie,takie truskawkowe.
Bardzo dobry mają smak.
Mi smakuje.Trochu przypominają żelki dla dzieci. 
Po 3 tygodniach kuracji 
( 2 misie dziennie )
 zauważyłam dużą poprawę włosów ale szczególnie skóry.


Nie mam problemów już z wypryskami,szczególnie przed tymi dniami.Zauważyłam też lepsza prace hormonów ( lżej przeżywam miesiączkę ) Jeśli chodzi o włosy,mniej wypadają,lekko się zagęściły,zauważyłam nowe małe włoski.Włosy stały się bardziej lśniące,zadbane,lepiej się układają oraz nie puszą się już tak.Dodatkowo zauważyłam poprawę paznokci.Mniej się łamią,są twardsze,oraz ich powłoka stała się lśniąca.Podoba mi się to że kosmetyk jest VEGE więc każda z nas może go przyjmować.Dodatkowo misie mają mało kalorii więc jak dbamy o swoją wagę to na pewno nie pójdzie ona w górę.Jestem zadowolona z efektu.Po 3 tygodniach taki efekt ? Dla mnie nr jedne w tabletkach na włosy.Plus też za to że opakowania są małe i można je mieć zawszę pod ręką.
W domu,w torebce a nawet na wakacjach :) 



CZYLI PODSUMOWUJĄC:

Wygodna, podróżna forma żelek Hair Care Panda Vegan Gummies.
Witaminy na włosy w żelkach odpowiednie dla wegan są odpowiedzią na Wasze potrzeby, aby skuteczność, wygodę oraz pyszny smak zamknąć w formie dogodnej zarówno dla wegetarian, jak i wegan.
Biotyna, cynk, selen pomagają zachować zdrowe włosy.
Niacyna, witamina A pomagają zachować zdrową skórę.
Witamina B6 przyczynia się do regulacji aktywności hormonalnej
Witamina E pomaga w ochronie komórek przed stresem oksydacyjnym
Każdy składnik odżywczy w preparacie pokrywa w rekomendowanej dawce do spożycia 100% lub więcej swojego dziennego


HAIR CARE PANDA
Bubble Boom
Drugi produkt to tabletki musujące z zawartością kolagenu.Tabletki znajdują się w  opakowaniu typu " tuba " z piękną różową grafiką i słodkim misiem PANDĄ można się zakochać już w samym opakowaniu bo jest takie słodkie różowe.


Kolor tabletek jest różowy a smak truskawkowy.Wodę pił mój mąż na poprawę stawów,w młodości ćwiczył dużo sztuk walki chińskiej i teraz ten nasz " zdrowy " sport daje o sobie znać.Pił codzienne jedną szklankę.Tabletki łatwo się rozpuszczają w wodzie.Nie brudzą szklanki / nie zostawiają osadu na szklance .Woda ma różowy kolor i jak już wspomniałam zapach i smak truskawki.Takiej słodkiej,bardzo dobrze smakuje.Mąż po około 10 dnia zauważył że mięśnie mu lepiej " pracują "Przestał go boleć kręgosłup,oraz bark.Dodatkowy plus taki że znikło uczucie zmęczenia,nie wyspania. Mąż jest miło zaskoczony,cieszy się że  mógł testować właśnie kolagen. 


HAIR CARE PANDA

BUBBLE BOOM

TO ROZWIĄZANIE NA:

  • uzupełnienie kolagenu bez łykania tabletek
  • włosy, które potrzebują witaminowo - mineralnej bomby odżywienia
  • uprzyjemnienie picia odpowiedniej ilości wody
Jeśli na Twojej szczotce zostaje więcej niż 100 włosów dziennie, to Hair Care Panda jest dla Ciebie!

Podsumowując są to produkty które naprawdę działają.Widać po nich efekty.Cena takich żelków to 40 zł za opakowanie,a kolagen to aż 130 zł.Powiem szczerze że ceny są dla mnie wysokie.Czy kupie ich produkty ?Tak jak będą na promocji,to od razu większy zapas zrobię ;)
Dziękuje firmie za zaufanie i za podarunki na spotkanie blogerek.

1 komentarz: