niedziela, kwietnia 05, 2020

Recenzja Produktów do Włosów - Wizaż.pl / Nature Box

Recenzja Produktów do Włosów - Wizaż.pl / Nature Box  






Hej Moje Myszki Kochane :)

Dziś Wam opiszę 4 cudowne produkty jakie jakiś czas temu dostałam od portalu 




Do testowania dostałam szampon,szampon w kostce,odżywkę i maskę do włosów.




Przez 1 tydzień testowałam szampon w kostce i maskę do włosów,a w drugim tygodniu szampon w butelce wraz z odżywką.Także zapraszam Was do czytania.


Nature Box Awokado 

 regenerujący szampon do włosów w kostce.


Zacznę od tego że był to mój pierwszy szampon w kostce,pierwsze co wielki plus za kartonowe opanowanie,z którego wydobywa się piękny zapach .Taki słodki awokado.Mydło - szampon dobrze się pieni,fajnie się tym szamponem myje włosy.Szampon dobrze się spłukuję z głowy.Włosy zostają piękne,pachnące,dobrze się rozczesują.Zauważyłam też że włosy mniej się rozdwajają. Cieszę się że są to ekologiczne szampony.Do tego działają.Kostka jest mała więc można ją spakować na wakacje.Fajna opcja.Myślę że przerzucę się na takie szampony.Cena to około 20 zł.
A kostka starczy spokojnie na miesiąc. A warto dbać o siebie i o środowiskowo. 


Regenerujący szampon w kostce z tłoczonym na zimno olejem z awokado.
Pielęgnuje włosy, zapobiega rozdwajaniu się końcówek i odżywia. Innowacyjna formuła gwarantuje większą wydajność niż tradycyjne szampony w płynie. Opakowanie przyjazne środowisku.

Najważniejsze cechy:
- ułatwia rozczesywanie włosów
- regeneruje
- zapobiega rozdwajaniu się końcówek

Maska do włosów z olejem z oliwek, 200 ml
Maska do włosów z olejem z oliwek w 100% tłoczonym na zimno zapewnia pielęgnację długich, zniszczonych włosów i przeciwdziała ich łamliwości. 96% składników pochodzenia naturalnego*. *w tym woda


Odżywka ( Maska ) znajduję się w pięknym okrągłym opakowaniu,z piękną graficzną szatą.Opakowanie jest takie ładne że masz ochotę " zjeść " środek.96 % to aż naturalne składniki.Dodatkowo opakowanie jest w 30 % zrobione z odzysku.Więc super.Brawo dla firmy że dbają o nas,o nasze środowisko. Maska jest gęsta,dobrze się ją nakłada na włosy,plus że wystarczy troszku żeby nałożyć na włosy / głowę. Ja mam włosy do niewiele dłuższe niż szyja ( tak przed linią piersi ) się kończą i naprawdę nie wiele odżywki - maski trzeba żeby całe włosy były w masce.Cieszę się że w masce jest aż 100 % oliwy z oliwy,dzięki czemu moje włosy są miękkie w dotyku,łatwo się rozczesują,nie puszą się.Ciesze się też z tego że maska nie obciąża włosów,oraz że nie powoduję podrażnień czy też łupieżu.I co najważniejsze nie przetłuszcza ich,w końcu maska składa się z oliwek z oliwek.Dla mnie jedna z lepszych odżywek do włosów jakie ostatnio testowałam.I ten zapach...
Kurcze coś nowego i miłego w kosmetykach.Cena około 18 zł.Więc warto kupić,zainwestować w siebie i nasze środowisko .

Nature Box Olive Oil 

Szampon do włosów długich wzmacniający

Szampon znajduję się w zielonej butelce z piękną szatą graficzną.Szampon jest BARDZO gęsty,na tyle gęsty że ciężko go wydostać. Musimy troszku poczekać jak " spadnie " ten szampon ale dzięki temu że jest taki gęsty,jest mega wydajny.Szampon bardzo dobrze się pieni,dobrze myję,oraz dobrze spłukuję.Widać że szampon działa,dobrze myję,oczyszcza włosy oraz skórę.
Dodatkowo plus że nie uczulą oraz nie plączę włosów.Fajnie pachnie,jest wydajny,dobrze działa i co najważniejsze dla mnie wzmacnia włosy.
Co mnie osobiście cieszy,tym bardziej teraz jak mamy wiosnę więc przesilenie wiosenne daje o sobie znać .


Szampon Nature Box z olejem z oliwek w 100% tłoczonym na zimno przeznaczony jest dla włosów długich z kruchymi,łamliwymi końcówkami.Formuła zawiera witaminy oraz antyoksydanty .Wzmacnia delikatne włosy i chroni je przed złamaniami dzięki intensywnej pielęgnacji. 83% składników pochodzenia naturalnego*.
*w tym woda
Korpus butelki wykonany w 25% z plastiku z recyklingu.

Nature Box Olive Oil 

Odżywka do włosów długich wzmacniająca

Odżywka znajduję się zielonej,pięknej butelce z miłą dla oka graficzną szatą.Odżywka jest gęsta,więc super bo jest wydajna. Odżywka pięknie pachnie,łatwo i przyjemnie się ją aplikuję oraz zmywa.Włosy są po niej lekkie w dotyku ( takie sypkie ) dodatkowo zauważyłam że włosy są mocniejsze,zdrowsze,mniej wychodzą.Cieszę się że skład aż w 96 % jest naturalny. Dodatkowy plus dla firmy za butelkę zrobioną w odzysku.Podoba mi się że firmą swoje produkty sprzedaję w plastiku z odzysku.Także polecam odżywkę bo jest naprawdę super,to że wydajna ( więc starczy nam na długo ) Dobrze działa to jeszcze jest ekologiczna.



Odżywka Nature Box z olejem z oliwek w 100% tłoczonym na zimno przeznaczona jest dla włosów długich z kruchymi, łamliwymi końcówkami. Formuła zawiera witaminy oraz antyoksydanty. Wzmacnia delikatne włosy i chroni je przed złamaniami dzięki intensywnej pielęgnacji. 96% składników pochodzenia naturalnego*.
*w tym woda
Korpus butelki wykonany w 25% z plastiku z recyklingu.

Dziękuje WIZAŻ.PL za możliwość testowania takich super produktów.
Dzięki wizaż.pl poznałam markę i wiem że będę chciała też spróbować innych kosmetyków tej firmy.

A Wy znacie tą markę ? 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz