niedziela, lutego 12, 2017

Ciocieeeee nadchodzę to ja wasz Chomiczek ;)

Ciocieeeee nadchodzę to ja wasz Chomiczek ;) 






Hej Ciocie moje kochane ;) To ja wasz Tuptuś :)

Mama już o mnie pisała o tu --- HISTORIA MOJA ----



No ale mówiła że nie wszystkie ciocie mnie znają więc 
postanowiłem na pisać o sobie :)



A więc mam na imię Tuptuś mam ok 2 lat ?
 Chyba nie wiem
Mama mnie adoptowała i to dosłownie ..
Ale o tym przeczytacie w mojej historii ;) 

Na początku jak trafiłem do rodziców to miałem malutką klateczkę ale nowiutką i pełny wypas ;) 


Po około 7 - 8 miesiącach rodzice mi kupili super klatkę za 99 zł na jakim portalu zwanym allegro...

Nie wiem ile to 99 zł...Muszę na słoneczniki przeliczyć ;p



Moja klateczka ma aż 3 piętra jest koloru niebieskiego 
Dodatkowo tatuś zrobił mi " hamak " z kokosa...Jeszcze się do niego nie przyzwyczaiłem ..ale kiedyś go polubię ;) 



Rodzice codziennie o mnie dbają 
wymieniają mi wodę kupują ulubione kolby oraz dają mi dużo swobody ;)

latam sobie po łóżku ( z małą kontrolą oka mamy ;p ) 




Oprócz tego nie jestem zboczony ;p mama mi laseczki nie kupiła dała miska ..to wykorzystuję sytuację ;p 





Jakoś trzeba sobie radzić w życiu ;)

No to chyba tyle ;) 

Pozdrawiam wszystkie ciocie które chciały mnie poznać ;)

Tuptuś :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz