poniedziałek, lutego 06, 2017

Babcia Agafia Łopianowa Wzmacniająca Maska Do Włosów + Zakupy Maski Drożdżowej ;)

Babcia Agafia Łopianowa Wzmacniająca Maska Do Włosów 







Hej Słoneczka ;*

Dziś Wam opisze maseczkę łopianowa - wzmacniającą od Babci Ruski ;p

Co do tej firmy mam naprawdę mieszane uczucia ..
Jedne produkty są wow inne ..szkoda gadać...
Tej maski nie miałam wcześniej więc postanowiłam zakupić ...
Dałam za nią 9 zł więc nie dużo

Po ok 8 myciach maski nie było ;(




 W środku odżywka / maska jest bardzo wodnista...
W miarę ładnie pachnie ..ale co z tego jak nie działa ;( 
Miała wzmacniać ale nie wzmacnia ..
Miała ułatwiać rozczesywanie ? ale nie ułatwia :( 
Oraz nie przyśpiesza wzrostu włosów ;(

Także lipa ;( 

1/5...

Producent :

Bez PEG i parabenów
Maska łopianowa do włosów, wzmacniająca  - Recepty Babci Agafii

Maska do włosów silnie wzmacniająca. 
Wzmacnia cebulki włosowe. Nadaje włosom siłę i elastyczność. Regeneruje włosy, zapobiega ich łamliwości i przesuszeniu. 
Dzięki zawartości olejów z zimnego tłoczenia Włosy stają się jedwabiste i lśniące oraz łatwe w rozczesywaniu.


Ale kupiłam moją ulubioną maskę z drożdży ;)
 Ona działa :) 
Już o niej pisałam :) KLIK 

Tylko przepłaciłam dałam 20 zł...Bo w Tarnowie ciężko ją ostatnio dostać..
Ale ona jest wart swojej ceny ;)





Macie ? Używacie ?? :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz