wtorek, lutego 21, 2017

Współpraca / Testuje / Zakupy :)


Współpraca / Testujemy / Zakupy :)




Hej Mojjee Słoneczka Kochane ;* 



Dziś krótki i szybki post ;) 

Pokaże Wam co będę testować moją nową współprace oraz małe zakupy ;) 

Nową współprace nawiązałam z firmą : 

Kosmetyki ekologiczne naturalne: Natura Siberica, Recepty ...




O to takie cuda do testowania :)






Od portalu




dostałam 3 różne olejki :)
O takie :








A zakupiłam sobie o to takie rzeczy ;)

 Tzn w sumie to mój mąż mi zakupił ;) taka miła niespodzianka po ciężkiej pracy ;) 

Skrzyp do picia za 3,99 w biedrze 

Prostownica do włosów za 34.99 zł ( moja miała już 13 lat ;p ) ale ja używam prostownicy 3 - 5 x do roku ;) Ale warto mieć ją pod ręką :) tak razie " W " :D 




Oraz tabletki BIOTEBAL za 20 zł w aptece ;)


A Wy znacie coś ?? 

Pozdrawiam :);

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz