środa, lutego 08, 2017

LIEBSTER Liebster Award - MAMA Z RÓŻOWĄ TOREBKĄ

LIEBSTER Liebster Award  - MAMA Z RÓŻOWĄ TOREBKĄ 





Hej laseczki ;* I padło na mnie ;p 
Moja kochana blogerka  


od słodkich moich " kotecków " :D włączyła mnie do zabawy ;p

Nie dała pytań ;(

 Więc pójdę na łatwiznę i wezmę od gapie parę pytań od niej ;p 

Kochanie nie bij ;p haha :D 

Myślę że nie będę tłumaczyć nikomu o co chodzi bo ta " zabawa " jest taka stara że pewnie każdy wie ;)

Tylko że tu jest tak ze same robimy pytania i odpowiadamy ;) Jakoś tak ;p może czegoś nowego się dowiecie o mnie ;p haha :D

No dobra to zaczynamy ;) 

Pytanie 1 ) Twoja ulubiona muzyka :

Hmm no ja to jestem inna bo jestem fanką DODY :) Tak tak dobrze czytacie ;p Lubię też Sylwie Grzeszczak / Ewelinę Lisowską ..I takie małolaty typu Bednarek ;p 
No w młodości byłam fanką Dody plus hip hopu ;p Ale to już za mną ;p

Pytanie 2 ) Twój ulubiony film :

Film...Tu raczej nie mam jakiegoś ulubieńca ( Nie licząc Gray'a :D ) reszta...stawiam  na komedie i horrory ;) 

Pytanie 3 )

 I tu nie będzie pytania tylko będzie taka moja ciekawostka o mnie;p
Lubie spać do 12 ...serio...ale jak trzeba to staję do pracy o 3 rano ;p 

Pytanie 4 ) Gotowanie czy pieczenie ?

Oczywiście że gotowanie :) Nawet w nocy mi się zdarza :)
Co do pieczenia...2 lewe rączki ;p haha :D 

Pytanie 5 ) 

Mama z różową torebką napisała że woli

 ZWIERZĘTA NIŻ LUDZI ! PODPISUJĘ SIĘ POD TYM !~

Pytanie 6 ) 

Mam chomika który jest zboczony ;p serio ;p
 bzyka małego misia pluszowego ;p ehh :D 

Pytanie 7 ) Książki twoje ulubione :

Co do książek to przez całe życie przeczytałam ok 5 sztuk serio ;p haha 
4 części Gray'a i książkę w samo południe :) Polecam :) 

Pytanie 8 )

 Kurcze brakuje pomysłu ;p haha N
No dobra nie mam prawa jazdy ;p i raczej nie będę mieć ;p haha :D Bo mogłabym kogoś zabić ...Oczywiście jakby najechał na mnie to bym go podbiła za nim by przyjechała policja ;p haha 

Pytanie 9 ) Zazdrość ?

jedynie o co jestem zazdrosna i o kogo to mój mąż ! 
Laski strzeżcie się ..W tym temacie jestem wredna ;-) 

A tak to niczego innym nie zazdroszczę 
Mam wszystko do szczęścia męża zdrowie pracę dach nad głową i chomika ;) 

Pytanie 10 ) Ulubiony kolor włosów ;p

Byłam blondynka / ruda / czerwona/ czarna ....także nie mam ulubionego ;p Teraz jestem czerwona z odrostami ;p Do Marca ;p Tak myślę ;p hahah :D 


Haha dotarłam do końca ;p 

Nikogo nie nominuję by nie wypierać presji ;p 

Jak ktoś chce się dołączyć do zabawy to zapraszam :)

Pozdrawiam :* 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz