niedziela, lutego 26, 2017

Piątkowy wypad do Krakowa ;)

Kraków (łac.Cracovianiem.Krakau) – miasto położone w południowej Polsce nad Wisłą, drugie w kraju pod względem liczby mieszkańcówi powierzchni, stolica Polski do 1795 r. i miasto koronacyjne oraz nekropolia królów Polski, od 1000 roku nieprzerwanie stolica diecezji krakowskiej (jednej z pięciu w ówczesnej Polsce), a od 1925 archidiecezji i metropolii, od odzyskania niepodległości w 1918 r. miasto wojewódzkie (od 1998 r. siedziba władz województwa małopolskiego), jest także centralnym ośrodkiem metropolitalnym aglomeracji krakowskiej i Krakowskiego Obszaru Metropolitalnego. W zapisach historycznych Kraków jest uznawany za główne miasto historycznej Małopolski. Leży na obszarze Bramy KrakowskiejNiecki Nidziańskiej i Pogórza Zachodniobeskidzkiego.






Hej Moje Słoneczka Kochane :*

Dziś luźny i krótki post ;) Bo nie będę po raz enty pisać o Krakowie mega długo ;p 

Te które już mnie znają albo dłużej śledzą mojego bloga wiedzą że uwielbiam miasto Kraków ;) 

W piątek mieliśmy dzień wolnego z mężem więc na mega spontanie pojechaliśmy do Krakowa pociągiem cena biletu 12 zł cały od os ;)





Koło 10;30 byliśmy już na miejscu ;) wiecie 1;15 i jesteśmy na miejscu ;) 
Pojechaliśmy tak o tak sobie pochodzić ;)

W Krakowie zakupiłam bluzkę z małą mi za 15 zł 
( w Tarnowie pokemony królują ) haha 


Odwiedziliśmy  standardowy galerie i Rossmanna haha jakby w Tarnowie nie było ale wiecie jak jest ;p hah ;D 
Tam zakupiłam plastry waciki szczotkę i dostałam darmową gazetkę :) 

Poszliśmy standardowo na Wisłę pokarmić ptaszki / kaczuszki itp :)
I tak my sobie spacerowali 





Zahaczyliśmy standardowo ( to nasz rytuał ) o gorącą czekoladę na Wawelu ;) 
Duża 14 zł..Ja tym razem piłam z dodatkiem kokosu a mój skarb z dodatkiem wiśni ;)




Zahaczyliśmy o Macdonalda ;) oraz o różne sklepy i galerie / kościoły - lubimy zwiedzać stare kościoły i ich historię poznawać :)










O 16;44 mieliśmy pociąg lekko pośpieszny co zatrzymuje się na 5 stacjach...w tej samej cenie ..ale co z tego jak odjechał 19 min opóźniony ;( 



Tak tak na początkowym  był opóźniony...
Oficjalnie czekał na jakiś pociąg by go puścić ...szczerze w to nie wieże ale ok ...

No to by było na tyle :)

Pisałam ze krótki luźny post ;)

A Wam jak minął weekend ? albo jak wam mija ? 

Następna wycieczka w planach ;p

Ciepło się zrobiło to już mało w domu będę siedzieć ;p 

Pozdrawiam i miłej niedzieli ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz