piątek, lutego 24, 2017

NEW ANNA COSMETICS - Expert Hair Mask 300 ml

NEW ANNA COSMETICS -  Expert Hair Mask 300 ml 






Hej słoneczka mojeee :*


Dziś Wam pokaże maskę do włosów która fajnie regeneruję moje włosy ;)
Maskę dostałam od firmy 





Maska jest zamknięta w okrągłym pojemniczku ma pompkę dzięki której można łatwo nałożyć odpowiednią ilość maski na dłonie a następnie na włosy 
Maska jest koloru białego pachnie delikatnie tak świeżo...
( jak zawsze ciężko mi opisać zapach ;) )




Maskę używałam 2 x w tygodniu 
Po używaniu maski moje włosy są gładkie bardziej zadbane takie lśniące :)
Maskę łatwo się zmywa ;)



Na umyte włosy nakładam maskę i trzymam na głowie ok 20 min pod ręcznikiem :)
Maska łatwo schodzi nie pozostawia tłustych pasem itp 

Maska super polecam :)

Można ją kupić już za 11 zł o tu -- MASKA --

Dodatkowe info :

Maska intensywnie nawilża i pielęgnuje włosy. Odżywia i wzmacnia je od cebulek, aż po same końce. Włosy stają się miękkie, lśniące i przyjemne w dotyku. Maska ułatwia rozczesywanie włosów i ich codzienną stylizację.

A wy ja znacie ??


Dziękuje firmie za zaufanie ;-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz