poniedziałek, lutego 20, 2017

CREDO PR - Żel z arniką i bursztynem 200 ml Gorvita

CREDO PR - Żel z arniką i bursztynem 200 ml Gorvita






Hej Kochane Moje Słoneczka ;* 

Dziś Wam pokaże maść która jest dobra na siniaki ;) I nie tylko ;)





Ja należę do osób które mają problemy z siniakami bardzo szybko mi wychodzą wystarczy że lekko się o coś obiję a już mam siniaka na pól nogi ;/ 

W zimnie to jeszcze jeszcze ok bo i tak chodzę po ubieram się jak Eskimos ale w lecie to już gorzej bo jak ? krótkie spodenki i nogi po obijane ?
 No nie wygląda to estetycznie




Długo szukałam czegoś co zadba o moją skórę na siniaki :) 

I znalazłam i to całkiem przez przypadek :) 

Dzięki współpracy z firmą




Żel jest  lekko biały znajduję się w butelce klik klik - otwórz - zamknij 
Pachnie ładnie tak "  kwiatowo "   i delikatnie dobrze się rozprowadza po ciele dobrze się wchłania nie zostawia tłustego kremu na skórze itp ...

Oprócz tego że działa na siniaki to też podobno na ukąszenia owadów ( to akurat przetestuję w lecie ) ale działa też na zmęczone nogi ;) 

Polecam :)

Wydajny nie drogi bo ok 14 -18 zł w zależności od sklepu 

Kilka słów dodatkowych :

Działanie żelu jest związane z naturalnymi właściwościami arniki górskiej, ekstraktu z bursztynu stosowanych od lat m.in.w medycynie ludowej. Poprawia krążenie w ściankach naczyń włosowatych dlatego polecany jest szczególnie do pielęgnacji skóry podrażnionej. Naturalne ekstrakty ziołowe  zawarte w składzie przyspieszają proces regeneracji naskórka oraz zmniejszają sińce i opuchnięcia wywołane różnymi czynnikami zewnętrznymi. Łagodzą podrażnienia po ukąszeniach owadów. Żel dobrze się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy, jednocześnie nawilża i uelastycznia skórę (panthenol i alantoina). Polecany dla każdego rodzaju cery przez cały rok.

Znacie ?
Ja polecam :)
Dziękuje firmie za zaufanie :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz