sobota, grudnia 11, 2021

Sponsorzy Spotkania Blogerek / 10 Grudnia 2021 Tarnów / Mikołajkowe Spotkanie #MIKOŁAJKIWTARNOWIE

                            SPONSORZY SPOTKANIA MIKOŁAJKOWEGO 



Hej Moje Myszki Kochane ! 

Ostatnio Wam pisałam o Spotkaniu Blogerek które było moje 10 z czego 5 jako gówna organizatorka plus 2 razy pomagałam innej organizatorce w ogarnianiu paczek.

Na tym spotkaniu miałam swoje kochane śnieżynki które pomagały mi w podarkach .

Wielkie podziękowania należą się mojej kochanej Basi która z będąc w Niemczech, wysyłała emaile , nie spała po nocach tylko zbierała paczki dla nas na spotkanie ;) Wielkie BRAWA też dla Kasi ! Dziewczyny to było pierwsze spotkanie a zrobiła mega robotę !  Paczki przychodził na mój adres więc ja też miałam wesoło ;) A kurierzy po tygodniu już do mnie z uśmiechem na twarzy nie przychodzili ;) Kolejne podziękowania są dla Ani która jest super i na którą zawsze można liczyć :) Podziękowania też dla Moniki i Renaty ! Dzięki dziewczyny że byłyście i za wsparcie !

Podziękowania dla RESAURACJI CAFE MAMA   która nas ugościła ! Miejsce bardzo magiczne, ładne, zadbane ,miejsce dla dzieci małych i dużych.. Ceny przyjazne , obsługa bardzo miła. Łatwo trafić, parking przed lokalem . Polecamy Wam z całego serca : CAFE MAMA . Było to nasze 2 spotkanie w tym lokalu i mam nadzieje że nie ostatnie ! 

Jeszcze raz dziękuje firmą za wsparcie . Pokaże Wam wszystkich sponsorów . Jedni obdarowali wszystkie blogerki, inni podarowali nam produkty na losowanie . Także w 40 % mamy różne produkty ,ale właśnie o to chodziło . O zabawę, pogaduchy itp . 

Ale o tym już pisałam . Czas Wam przedstawić sponsorów którzy wsparli Nasze Spotkanie . Z góry przepraszam za taki chaotyczny wpis ale przy tylu firmach i zdjęć ciężko się połapać . Jak coś źle dopasowałam albo coś to przepraszam, poprawię proszę tylko pisać co i gdzie źle jest napisane 


SPONSORZY SPOTKANIA BLOGEREK ! 

1 ) Akademia  Feminum Dla każdej żel plus próbki ;) 


2 ) Many Mornings Skarpetki - Wzory nie do Pary Każda z Pań dostała inną parę skarpetek 


3 ) Farma Iluzji: Park Rozrywki dla rodziny ( Produkty na losowanie )








8 ) Wydawnictwo Literackie












13 ) Cyrulicy.pl Cudowne prezenty dla naszych Panów :)



















































KASIA : 

1. Świerszczyk - magazyny dla dzieci




3. Kosmetyki Ala - kod rabatowy

4. Nieziemskie ciasteczka - zestaw pierników (losowanie)

5. Faberlic-owa Aga - kosmetyki (losowanie)

6. Biolaven & Sylveco - lipowy płyn micelarny i zestaw próbek


7. Splat & Biomed - pasty i szczoteczki do zębów



8. Amki snacks - przekąski na spotkanie



9. Hurysa.pl - zestaw kosmetyków ( losowanie)



10. Daisysklep.pl - zestawy kosmetyków

11. Gmina Jasło - książki i breloki (3x losowanie)



12. For Life & Madaga Polska - zestawy próbek



13.Szydełkowa pasjonatka - mix wyrobów na szydełku

14. Green Activ - środki czystości

15. kukartka.pl - zestawy kartek i opakowań na święta


16. JewelCandle.pl - świece zapachowe z biżuterią


17. Jedwabiście - rękawica do peelingu (premiera)


18. TianDe.pl - zestawy kosmetyków ( inny przedstawiciel sklepu



19. Szpilka - poduszka ( losowanie)

20. Candy Bike - mix zestawów waty cukrowej




22. A'le Figle - kod rabatowy

23. Astra słodycze- zestawy słodyczy




24. Vita Liberata - miniatury produktów brązujących do skóry twarzy




Tu firmy od Moniki 








































PACZKA ANI :




DZIĘKUJE ZA WSPARCIE ! Wiem że wpis makabryczny ale zacina mi laptopa i pokazuje że za dużo wrzuciłam , nie mam wszystkich zdjęć bo niektóre firmy były na losowanie i nie zdążyłam zrobić na spotkaniu fotek, ale proszę śledzić blogi i IG dziewczyn które były i które co wylosowały bo będą pojawiać się RECEZNJE ! 


-----

Mikołajkowe Spotkanie Blogerek,Spotkanie Blogerek TARNÓW,spotkanie blogerek Tarnów 2021 , 
Tarnów,wspołpraca barterowa,sponsor spotkania,firma ,Mikołajki 2021 
#Wspołpraca #wpissponsorowany 

PLAKAT MÓJ , KASI , BASI ! NA RESZTE PLAKATÓW CZEKAM 






1 komentarz:

  1. Wow, takie spotkania to niewątpliwie bardzo fajna inicjatywa, ale widać też po Twoim wpisie, jaki ogromny wysiłek trzeba włożyć w organizację takiego spotkania. Gratuluję Wam dziewczyny, brawa dla Was za pomysł i wysiłek włożony w realizację! :D

    OdpowiedzUsuń