poniedziałek, grudnia 27, 2021

Simpli botanicals - Strona główna | Facebook

Simpli botanicals 

Hej Moje Myszki .

Dziś przychodzę do Was z maseczką enzymatyczna od firmy 

                     Simpli botanicals - Strona główna | Facebook

                    

 Firma podarowała nam 2 produkty które miały być na losowanie mikołajkowe na spotkaniu blogerek ale niestety paczka doszła po spotkaniu więc jeden produkt dostałam ja jeden pojechał do Niemiec z Baśka .


Maksa znajduje się w małym, czarny ,odkręcanym pojemniczku. Szczerze myślałam że będzie ona w postaci kremu gotowego a tu niespodzianka w środku mamy proszek który trzeba rozdrobnić . Ja używałam maski ( proszku ) z wodą różną ale producent pisze że można z wodą z kranu czy też nawet z jogurtem.


Ja proszek dawałam do miseczki , jeśli chodzi o ilość to było to umie jedna łyżka i około 4 łyżek wody różanej ,WSZYTSKO razem mieszałam do powstania jednolitej konsystencji i nakładałam na twarz . Na twarzy zostawiałam na około 10 może 15 min i zmywałam. Pamiętacie że podczas trzymania maski ( glinki ) nie dopuścić do tego żeby ona całkiem wyschła ,musi być cały czas " mokra " dobrze jest się wtedy posiłkować np właśnie taka wodą różną na psim psik albo jakimś hydrantem naturalnym .
Jak maseczka była na twarzy czułam lekkie ciepło, ale przyjemnie to uczucie . Maseczka nie uczula, nie podrażnia, nie powoduje jakiś krostek czy też jakiś innych skutków ubocznych . Maseczka dobrze się zmywa z twarzy oraz z umywalki . Twarz po niej jest czysta szczególnie widać to w okolicach nosa czy brody . Jest nawilżona i wygładzona .
Dla mnie super jest ta maska .
Plus wielki że maska jest naturalna więc fajnie ,bo eko dla naszej skóry oraz dla naszego środowiska .
Warto pamiętać że po otwarciu maski trzeba wykorzystać ją w 6 miesięcy . Ale myślę że jest to realne ,chodź maska ( proszek ) jest dość wydajny. Ja osobiście ja używałam 3 razy w tygodniu .


Enzymatyczna maska ​​peelingująca to mieszanka naturalnej mocy roślin, owoców i wodorostów, która nadaje skórze nowy blask. Nasza maseczka wychwytuje naturalną moc złuszczającą enzymów ananasa, aby delikatnie usunąć martwe komórki naskórka. Skóra jest odżywiona, rozświetlona, ​​a cera odzyskuje blask.

Najlepsze dla wszystkich rodzajów skóry, m.in. wrażliwy

SUROWY
WEGAŃSKIE
WOLNE OD OKROPNOŚCI

100% naturalne i ekologiczne

* bez sztucznych zapachów

* wolne od toksyn

50 ml

Okres ważności 18 miesięcy

Zużyć w ciągu 6 miesięcy od otwarcia

Jak używać

Po prostu wymieszaj równe części proszku i płynu (użyj wody z kranu, wody kwiatowej, świeżo wyciśniętego soku, ciepłego mleka mlecznego lub roślinnego lub jogurtu, aby za każdym razem cieszyć się innym doznaniem), aby uzyskać kremową pastę, nałóż na oczyszczoną skórę twarzy ( po usunięciu makijażu), pozostaw na około 10-15 minut, a następnie spłucz. Do aplikacji na twarz zwykle wystarcza 1 czubata łyżeczka.

Niezwykle ważny powód, aby nigdy nie pozwolić, aby maska ​​z glinką całkowicie wyschła, w przeciwnym razie Twoja skóra może się podrażnić i, cóż, zbyt sucha.

Wymieszaj wszystkie proszki w drewnianej, plastikowej lub szklanej misce, ponieważ spowoduje to utratę ujemnego ładunku gliny.

 Was zapraszam na stronę firmy , bo firma ma ciekawe , fajne produkty w ofercie ! A i właścicielka to polska więc się dogadacie :) 



Dziękuję firmie za wsparcie naszego Tarnowskiego spotkania blogerek.

========

Mikołajkowe Spotkanie Blogerek,Spotkanie Blogerek TARNÓW,spotkanie blogerek Tarnów 2021 , 
Tarnów,wspołpraca barterowa,sponsor spotkania,firma ,Mikołajki 2021 
#Wspołpraca #wpissponsorowany 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz