środa, grudnia 01, 2021

Wkładki higieniczne Bella Ultra

 Wkładki higieniczne Bella Ultra chronią przed wilgocią i nieprzyjemnym intymnym zapachem. Są wygodne i miękkie dzięki przyjemnej w dotyku powłoczce.


Hej Moje Myszki Kochane ! 

Mamy już Grudzień ! Możecie w to uwierzyć ? 
Nie wiem kiedy ten rok mi tak szybko zleciał ... Zaraz będzie 2022 .. Masakra 


Dziś dosłownie kilka słów o podpaskach / wkładkach higienicznych firmy Bella które dostałam jakiś czas temu od portalu Ofeminim do testowania . Wkładki znajdują się w ładnym estetycznym opakowaniu o ładnym =, miłym kolorze dla oka. Niebiskie opakowanie ładnie wygląda daje uczucie takiego spokoju . Dostałam dwie różne wersje tych wkładek .W jednym opakowaniu było 36 wkładek większej długości a w drugim 18 wkładek mniejszej wielkości ( długości ) Wkładki używam szczególnie w ostatni dzień miesiączki . Szczególnie polubiłam się z tymi większymi . Są duże, mega cienkie a jednocześnie bardzo wydajne . Do tego są miękkie w dotyku , dobrze leżą i dobrze się układają na bieliźnie . Wkładki nie uczulają, nie podrażniają , dobre wchłoną wilgoć . Dla mnie super . Cena to około 5 zł . Ja często wracam do tych wkładek.

Wkładki higieniczne Bella Panty Ultra Normal

Bella Panty Ultra to wkładki, które chronią przed wilgocią i nieprzyjemnym zapachem. Doskonale radzą sobie także przy kropelkowym nietrzymaniu moczu.

Właściwości produktu:

  • grubość: 2 mm
  • delikatna powłoka
  • kształt: anatomiczny
  • bezzapachowe
  • chronią przed nieprzyjemnymi zapachami
  • długość: 151 mm / szerokość: 51 mm

Cechy produktu:

  • Zapewnia poczucie miękkości dzięki przyjemnej w dotyku powłoczce
  • Posiada superabsorbent, który chroni przed wilgocią
  • Chroni przed nieprzyjemnym zapachem
  • Jest elastyczna i doskonale dopasowuje się do bielizny.

A Wy używacie wkładki ? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz