poniedziałek, grudnia 13, 2021

Świece zapachowe z biżuterią | Pomysł na prezent

 Świece zapachowe z biżuterią | Pomysł na prezent



 


Hej Moje Myszki Kochane ! 

Jak wicie kilka dni temu odbyło się spotkanie blogerek gdzie naprawdę firmy wsparły to spotkanie wspaniałymi produktami ! I powiem Wam że codziennie będzie się pojawiać wpis z recenzją produktów wiec zapraszam do oglądania, czytania i komentowania .



Dziś chce Wam przedstawiać piękna świece która oprócz tego że mega wygląda to jeszcze ma w środku niespodziankę . Firma Jewelcandle podarowała nam cudowne świece ! Każda z nas mogła sobie wybrać zapach i niespodziankę która znajduję się w środku świecy. U mnie oczywiście musiał to być zapach KOKOSOWY bo każdy kto mnie zna , lub śledzi uważnie mojego bloga wie że kocham wszystko co KOKOSOWE ! 

Świeczka znajduję się w pięknym opakowaniu ! Piękne szkło ! Pali się 120 H i na chwilę obecną jestem na etapie palenia świeczki ale boże jak ona pachnie ! 

OMG cały dom kojarzy mi się teraz z takim rajskim życiem, plaża i pięknym słońcem .  Świeczka mega się pięknie prezentuje i jeszcze dodatek biżuterii robi ze świeczki mega cudowny prezent. A wiecie święta tuż tuż może czas pomyśleć o prezencie ? Firma ma wiele zapachów i różną biżuterie w środku , można kupić świeczkę np z pierścionkiem albo łańcuszkiem .

Moja świeczka ma w środku bransoletę jak już wypalę ją to Wam pokaże na moim INSTAGRAMIE .

Cena świeczki to koszt 159 zł . Myślę że to dobra cena gdyż mamy dwa w jednym , piękna wielką pachnącą świeczkę i biżuterię ;) Daj się zaskoczyć magii zapachu i zrób sobie prezent dla siebie albo bliskiej Ci osoby :)  Moja świeczkę możesz zamówić tu --- > Kokosowy zapach 


 

 

Jeśli lubicie świeczki ale jednocześnie oryginalne prezenty to koniecznie zajrzyjcie na stronę firmy Jewelcandle myślę że każda znajdzie coś dla siebie !

Dziękuje firmie za zaufanie i wsparcie naszego spotkania blogerek ! 

P.S - Niektóre zdjęcia pożyczone ze strony firmy . 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz