czwartek, grudnia 16, 2021

Młynomag = PODZIĘKOWANIA

 Młynomag = PODZIĘKOWANIA 


Hej Moje Myszki Kochane :)

Dziś przychodzę do Was z kolejną firmą . 

Tym razem chciałam podziękować firmie MŁYNOMAG za wsparcie naszego Tarnowskiego Spotkania Blogerek.

Każda z dziewczyn dostała po 5 kg mąki wyszło różnie i mi przypadły :

Ja mam 2 kg mąki luksusowej pszennej typu  T - 550 

Mąkę luksusową polecamy do wypieku murzynków, pierników i ciast drożdżowych. Doskonale nadaje się do naleśników oraz na pizzę.

Mam też 2 kg mąki Reszelskiej typu T - 500 oraz 1 kg mąki tortowej pszennej typu T - 450 

Mąka Reszelska to mąka uniwersalna. Szczególnie polecamy ją do wypieku ciast drożdżowych.

Mąka Tortowa To najjaśniejsza i najdelikatniejsza z produkowanych przez nas mąk. Polecamy ją szczególnie do wypieku ciast biszkoptowych gdzie liczy się najwyższa jakość. Z naszą mąką Twoje wypieki nabiorą nowego smaku.

Zapraszam na stronę firmy MŁYNOMAG bo firma ma wiele różnych mąk do wyboru a teraz przed świętami warto zamówić zapas dobrej jakości mąki .

Ja Was zapraszam na IG jak tylko wyczaruje coś dobrego z mąką firmy MŁYNOMAG to Wam pokaże i zapisze w wyróżnionych  

"SPOTKANIE BLOGEREK " 

Dziękuje firmie za zaufanie i za wsparcie ! 

Smak Warmii i Mazur

Wyjątkowe rzeczy pochodzą z wyjątkowych miejsc: mąka z Młynomagu to jeden z wyróżnionych produktów regionalnych Warmii i Mazur. Jesteśmy z tego bardzo dumni.



600 lat doskonałości

To prawdopodobnie najstarsza
lokalizacja młyna w Polsce.
Mielono tu ziarno jeszcze
przed bitwą pod Grunwaldem!


Mąka, po prostu

Od początku mamy własny przepis na jakość — niczego nie komplikować.
Niby jasne, a coraz rzadziej spotykane.
To czyni nasze produkty wyjątkowe 


------------------

Mikołajkowe Spotkanie Blogerek,Spotkanie Blogerek TARNÓW,spotkanie blogerek Tarnów 2021 , 

Tarnów,wspołpraca barterowa,sponsor spotkania,firma ,Mikołajki 2021 

#Wspołpraca #wpissponsorowany 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz