wtorek, grudnia 14, 2021

EasyToys - Rozpal Swoje Zmysły

  EasyToys - Rozpal Swoje Zmysły 

Ciekawa propozycja na Walentynki i nie tylko .





Hej Moje Kochane Serduszka .

Mamy już ponad 2 połowę grudnia ,zaraz będzie styczeń a później luty..
A jak luty to WALENTYNKI. I powiem Wam szczerze, że z roku na rok ciężko mi znaleźć coś nowego, nie typowego, zaskakującego. Coś co było by wow. Na szczęście tym razem dzięki firmie EasyToys Które wsparła nasze spotkanie blogerek mam prezent dla męża i dla siebie . Od firmy jak wiecie dostałyśmy różne gadżety erotyczne . Ja wybrałam sobie serce z kalendarzem 14 dniowym właśnie na walentynki ( no ale nie mogłam się doczekać i musiałam sprawdzić co jest w środku )

Oprócz tego serca podczas losowania wylosowałam jeszcze czarne magiczne pudełeczko . Firma wysłała dla każdej z nas po 1 sztuce różnych gadżetów ale ze nas było 6 a nie 7 to jedno opakowanie wpadło akurat w moje ręce . 



Więc opiszę Wam dziś dwie propozycje na prezent na Walentynki i nie tylko walentynki .

Powiem tak . Szczerze mam 31 lat i po raz pierwszy takie gadżety zawitały do mnie do domku . Czemu tak późno ? Może wstyd, może podejście że to nie dla mnie ? Sama nie wiem. Mam wrażenie że w Polsce mamy wiele tematów tabu i myślę że takie zabawki są jednym z tematem tabu. Szkoda bo to całkiem fajna zabawa, nowe doświadczenie .Tym bardziej gdzie gadżetów jest wiele i myślę że każdy znajdzie coś dla siebie .


Zacznę od serca które można zamówić tutaj pod tym linkiem. 

Serce Erotyczne Kalendarz 

Zestaw Prezentowy 14 Days of Love

Cena pudełeczka to 322 zł 


Serce to duże ,twarde pudełko ,wykonane z mocnego materiału. Zapakowane dodatkowo w folię ochronną . Po otwarciu pokrywy ukazuje nam się piękny 14 dniowym kalendarz. Więc przez 14 dni możemy cieszyć się nowa zabawka . I powiem Wam że to super uczucie kiedy wracacie z pracy i możecie razem z partnerem zaglądać do środka i patrzyć co tam jest . A w środku wszystko koloru czerwonego . Każdy dzień skrywał coś innego . Były tam takie gadżety jak np wibrator, majteczki czy też żele do masażu . Nie będę opisywać co i jak wykorzystałam w każdym razie mogę Wam napisać że gadżety są wykonane z bardziej dobrego i wysokiego jakościowo materiału . Żel do masażu o zapachu wanilii cudowny . Bardzo dobrze się nim masuje, ładnie pachnie ,nie uczula . Jak dla mnie bomba . Pewnie zastanawiacie się gdzie trzymać takie gadżety a to już Wam mówię w tym pudełku, po wyciągnięciu kalendarza zostaje nam twarde, mocne ,tekturowe pudełko gdzie możemy trzymać nasze zabawki.

Serce mega na mnie zrobiło wrażenie . 

Polecam każdemu ! 

Fajnie tak czasem coś nowego wprowadzić w nasze życie erotyczne .
















Informacje o produkcie

  • Romantyczne pudełko.
  • Z 14 przegródkami
  • Zawiera zabawki i akcesoria
  • Doskonałe dla par
  • Wyjątkowy prezent
  • Kolor: Czerwony




















 






Zaskocz swoją partnerkę lub partnera tym pięknym zestawem miłosnym i 

poznacie się wspólnie ciekawymi akcesoriami! Zestaw podarunkowy 14 Days of Love to box w kształcie serca z 14 skrytkami. Otwierajcie jedną przegródkę codziennie i eksperymentujcie z nową zabawką. Ten zestaw to idealny pomysł, aby sprawić, by Wasze życie erotyczne było jeszcze bardziej ekscytujące, bo będziecie mieli codziennie coś nowego do wypróbowania przez dwa tygodnie. Piękny projekt pudełka sprawia, że ten zestaw to idealny prezent na każdą okazję, na Walentynki, na urodziny, na rocznicę związku i na wiele innych.



Drugie pudełeczko jakie wylosowałam to pudełeczko walizka że tak to nazwę o nazwie 

Zestaw startowy dla odważnych First. Kinky [S]Experience

Cena pudełeczka to  129 zł 





















 I tutaj mam trochu mieszane uczucia bo na pudełeczku z tyłku jest 9 różnych gadżetów a ja miałam tylko 5. Okazało się że nie ma wszystkiego w komplecie ,ale mi to nie przeszkadza .Więc zaakceptowałam stan fizyczny taki jaki był w pudełku. W każdym razie w tym pudełeczku były inne gadżety niż w sercu które opisywałam powyżej . Po pierwsze były kolory czarnego ,po drugie były inne bardziej delikatniejsze typu miękka, satynowa opaska na oczy . Gadżety też są wykonane z dobrej jakości materiału, łatwo się je czyści i używa. Myślę że takie pudełeczko będzie też fajnym prezentem. My kobiety też nie zapominajmy o sobie . Sobie same możemy robić prezenty . No taki prezent pod choinkę ? W końcu święta tuż tuż .

Informacje o produkcie

  • W sam raz dla początkujących
  • Edycja „perwersyjna”
  • Pełny, uwodzicielski zestaw
  • Prezent idealny
  • Szczegółowa instrukcja obsługi
  • Kolor: Czarny

Zestaw dla odważnych First. Kinky [S]Experience to idealny zestaw dla osób zaczynających swoją przygodę z wiązaniem i BDSM. Ten zestaw idealnie sprawdzi się u par a dzięki swojej zaskakującej i wszechstronnej zawartości zapewni wiele podniecających wieczorów w sypialni. Przepiękny wygląd sprawi, że to pudełko jest idealnym prezentem, zarówno dla osoby dającej, jak i obdarowanej.

W środku znajdziesz mnóstwo urodziwych produktów, które pomogą Ci sprawić drugiej osobie rozkosz albo ból. Świeca do masażu o cudownym zapachu pomoże wam sprawić sobie nawzajem cudowny masaż. Zrób niespodziankę swojej drugiej połówce, zasłaniając oczy satynową maską i unieruchamiając ją szarfą. Z pomocą bicza możesz wymierzyć podniecające razy w tylną część ciała. Możesz też połaskotać skórę specjalnym piórkiem. Sprawdź jak silną stymulację możesz wytrzymać z pomocą tych regulowanych zacisków na sutki, albo ogranicz wszelką możliwość ruchu za pomocą taśmy do wiązania. W zestawie znajdziesz też wibrator pociskowy o dużej mocy, który w cudowny sposób będzie stymulować wszystkie Twoje ulubione miejsca. Obszerna i prosta instrukcja w języku angielskim jest pełna wyjaśnień, wskazówek co robić a czego nie i sprawi, że poczujesz się pewnie, zaczynając tę nową przygodę.

Wymiary:


- piórko do łaskotania: 155 cm długości
- miniwibrator: 92 mm długości, 18 mm średnicy. Wibrator działa na 1 baterię AAA (w komplecie). Ma jedno ustawienie.
- bicz: 31 cm długości. Wykonany z wegańskiej skóry
- taśma do wiązania. Długość: 20 metrów Szerokość: 50 mm
- opaska na oczy: 185 cm długości (po obwodzie). Szerokość: 85 mm. Pas elastyczny. Miękko wyłożony.
- satynowa szarfa: 1 metr długości. Szerokość: 80 mm
- zaciski na sutki z piórkami: 155 mm długości. Regulowane.

Składniki wegańskiej świecy do masażu: wosk sojowy, wosk kokosowy, olej z awokado, masło shea, olej z różnych orzechów, witamina E, witamina C, substancje zapachowe. Pojemność: 30 ml Zapach: dzika orchidea.
Uwaga: nie stosować świecy do masażu na miejsca intymne. Olej nie nadaje się też do spożywania.


Myślę że warto wejść na stronę internetową firmy i zobaczyć co mają w ofercie, myślę że każdy coś znajdzie dla siebie .

INSTARGARM FIRMY / FACEBOOK FIRMY / STRONA FIRMY 

A może korzystacie z takich gadżetów ? 

Jak podchodzicie ogólnie do takiego tematu ?
Bo mam wrażenie że u nas w PL to jeszcze temat tabu który trzeba rozwijać .

Ja dziękuję firmie za zaufanie, za wsparcie naszego Tarnowskiego spotkania blogerek .


------

Mikołajkowe Spotkanie Blogerek,Spotkanie Blogerek TARNÓW,spotkanie blogerek Tarnów 2021 , 

Tarnów,wspołpraca barterowa,sponsor spotkania,firma ,Mikołajki 2021 

#Wspołpraca #wpissponsorowany 


1 komentarz: