piątek, grudnia 10, 2021

SPOTKANIE BLOGEREK 10.12.2021 Tarnów - MIKOŁAJKI

 SPOTKANIE BLOGEREK 10.12.2021 Tarnów - MIKOŁAJKI 

Hej Moje Myszki Kochane ! 

Dziś był mega fajny dzień , trochu męczący ale bardzo radosny, szalony. Taki dzień z dziewczynami, plotkami itp ;) 

Jak wiecie z IG od 3 miesięcy byłam zajęta organizacją spotkania blogerek . Na szczęście miałam dziewczyny które mi pomogły i wspólnymi siłami zorganizowałyśmy mega, szalone spotkanie blogerek z fajnymi paczkami , ale o paczkach jutro albo w tygodniu bo jest tego tak dużo że nie wiem jak ogarnę post, już wiem że będzie pomieszany ale przy tylu firmach zawsze tak jest . W późniejszym terminie będą recenzję więc będzie łatwiej dopasować co jest do czego . Ale na razie wróćmy do dzisiejszego spotkania blogerek .

Pomysł spotkania blogerek zrodził się u mnie w połowie Października jak dowiedziałam się że przyjeżdża Baśka ;-) Więc nie wiele myśląc postanowiłam zorganizować MIKOŁAJKOWE SPOTKANIE BLOGEREK .

 Także nie miałyśmy dużo czasu ale wszystko się dobrze skończyło i dziś był nasz wielki dzień . Na początku miało nas być 7 potem 6 znów 7 aż w końcu stanęło że było nas 6 a jak były jakieś paczki nadwyżki to poszły na losowanie mikołajkowe .

W tym roku było to spotkanie na spokojnie bez wspierania żadnych fundacji ale za pół roku albo rok chcemy zorganizować właśnie spotkanie na jakiś szczytny cel . Ale wróćmy do dzisiejszego spotkania .

Spotkanie oficjalnie odbyło się dziś o godzinie 10 w CAFE MAMA . Najpierw przybyła Renata  , zaraz po niej Ania , kilka minut po nich byłam ja z Basią i na końcu przyjechała Kasia . Spotkanie odbyło się w dobrze już znanej nam cefejce CAFE MAMA gdzie jest mega klimat , można pysznie zjeść i co najważniejsze jest to lokal dla wszystkich szczególnie polecam dzieciom ! A i parking duży , bezpłatny. Przemiła Pani właściciel która chętnie pomaga ,doradzi ! Jeśli chodzi o lokal CAFE MAMA mega polecamy ! Byłyśmy tam 2 raz na spotkaniu i mam nadzieje  że jeszcze kilka razy tam będziemy ! Bo warto , naprawdę pyszności ! Jak chcecie dobrze zjeść w Tarnowie w fajnych cenach to właśnie lokal CAFE MAMA jest idealny . Na początku czekając jeszcze na Kasie mój mąż zamówił sobie pyszne pierogi ruskie , kawę i bezę ! Potem jak poszedł i byłyśmy już w komplecie to pierwsze co my zrobiły to poszłyśmy jeść ! Mega pyszne nowe pierogi można zjeść z białą kiełbasa z chrzanem , ale i tak moim nr jeden są pierogi ze szpinakiem ! Ojj jakie one są pyszne ! Także polecam Wam ! Z całego serca ! 

Więc jak już my pojadły , popiły to przyszedł czas na losowanie mikołajowe . Ale było zabawy przy tym, oj było mega wesoło .

Potem pogaduchy , kolejne jedzonko jak makaron z wędzonym kurczakiem albo tost ! Pyszna rozgrzewająca herbatka ! Chwila przerwy i czas na paczki. Między czasie popijałyśmy kakao które dostałyśmy od firmy w ramach poczęstunku . Każda z nas mogła spróbować dwóch różnych kakao, które ma aż 5 możliwości picia i przygotowania kakao. My miałyśmy sposób amerykański czyli zalewałyśmy gorącą wodą , mieszały i piły . Kakao dość dziwne w smaku , mało gęste . Posłodzone smakuje o wiele lepiej. Dziękuje firmie za podarowania kakao na degustacje .

Najpierw poszły moje i Basi paczki gdyż miałyśmy pomieszane paczki ( bo jej paczki przychodził na mój adres bo Basia w Niemczech to wiecie jak jest ) . Następnie paczki Kasi , Moniki i Ani.

Firm jest bardzo dużo ! Postaram się szybko ogarnąć jakiego posta żebyście mogły zobaczyć co było ! A było oj było tego dużo ! Potem znów było pyszne jedzonko jak beza , tarta oreo .

Następnie przyszedł czas rozstania , najpierw pojechała Monika , następnie Ania , a my z na równo wyjechali z Kasią . 

Ledwo do domku doniosłam paczki ! To było mega spotkanie , fajne losowanie z fajnymi paczkami. Pyszne jedzenie , super restauracja  z mega klimatem ! Dla mnie bomba ! 

Dziękuje Dziewczyny za WSPARCIE ! 


KOCHAM WAS ! 

Dziękuje CAFE MAMA że nas ugościła ! 

Dziękuje FIRMĄ ZA WSAPRCIE ! 

A Wy organizujecie spotkanie blogerek ? 

Lubicie jeździć na takie spotkania ? 


-------

Mikołajkowe Spotkanie Blogerek,Spotkanie Blogerek TARNÓW,spotkanie blogerek Tarnów 2021 , 

Tarnów,wspołpraca barterowa,sponsor spotkania,firma ,Mikołajki 2021 

#Wspołpraca #wpissponsorowany 

PS - Zapraszam Na MOJEGO IG tam jest zakładka SPOTKANIE BLOGEREK i tam dużo więcej zdjęć ,relacji oraz więcej komentarzy na temat spotkania ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz