środa, grudnia 22, 2021

Laboratorium Pilomax

 Laboratorium Pilomax



Hej Moje Myszki kochane 

Przychodzę jeszcze do Was dziś z mała recenzja bardziej to na chwilę obecną bym mogła powiedzieć że z podziękowaniem dla firmy PILOMAX za wsparcie naszego Tarnowskiego spotkania blogerek które odbyło się 10.12 w Tarnowie .

Firma PILOMAX podarowała jeden zestaw kosmetyków na nasze mikołajkowe losowanie ale też każda z nas dostała 6 próbek gdzie w tym były odżywki i szampony do włosów.

Powiem tak opakowania są dość duże jak na próbki ,więc myślę że na 2 użycia będę mieć. Ale szczerze będę je testować w okresie letnim ,wakacyjnym gdyż wolę zapakować także właśnie próbki kosmetyków do torebki i to na wyjeździe wykorzystać.

Opisy produktów są bardzo ciekawe , dlatego jestem ciekawa jak się sprawdzą u mnie mam nadzieje że fajnie , bo 2 próbki szczególnie mnie interesują . Więc jak tylko przetestuję dam znać .


Jak sami widzicie kuszące propozycje.
Mam nadzieję że firma zrozumie i wybaczy opóźnienie w recenzji . No ale też na chwilę obecną jestem na etapie testowania innych produktów do włosów a nie chce mieszać szamponów żeby nie było jakiś skutków ubocznych typu łupież ,czy swędzenie skóry .
Chce być uczciwa wobec firm które nas wsparły i wobec osoby która tą firmę miała okazję " załatwić " w tym przypadku dziękuję Basi .

Także moi kochani , proszę śledzicie mnie na IG bo jeśli wykorzystam wcześniej jakiś produkt firmy PILOMAX to chętnie dam znać właśnie na IG potem na blogu jak wykorzystam WSZYTSKO .


Bardzo dziękuję jeszcze raz za wsparcie naszego Tarnowskiego spotkania blogerek.
Dziękuję Basi za pracę jaką włożyła w szukaniu firm będą w Niemczech i pracując po 12 H dzień w dzień .

A Was moi kochani zapraszam na stronę firmy PILOMAX . Myślę że są to wartościowe produktu nad którymi warto pomyśleć.

Pozdrawiam

#postsponsorowany
#współpraca
#spotkanieblogerek


Mikołajkowe Spotkanie Blogerek,Spotkanie Blogerek TARNÓW,spotkanie blogerek Tarnów 2021 , 

Tarnów,wspołpraca barterowa,sponsor spotkania,firma ,Mikołajki 2021 

#Wspołpraca #wpissponsorowany 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz