niedziela, grudnia 19, 2021

Woda perfumowana HERSTORY

 Woda perfumowana HERSTORY




Hej Moje Kochane Myszki 🐭🐁

Dziś przychodzę do Was z kolejnym produktem który dostałyśmy na spotkaniu blogerek które odbyło się 10 Grudnia w Tarnowie.
Od firmy AVON dostałyśmy wodę perfumowana którą poleca sama Pani Agnieszka Dygant.




Woda przychodzi do nas w ładnym, mocnym kartonowym opakowaniu, który dodatkowo jest zabezpieczony folią. Po otwarciu ukazuje nam się piękny flakonik z wodą perfumowana o wielkości 50 ml za cenę 85 zł. Flakonik wygląda mega, ładnie. Przyjdźmy do zapachu który niestety nie jest dla mnie, jest dość mocny, dość charakterystyczny, trochu dla mnie duszący. Także ja bym określiła że zapach jest dla kobiet bardziej może starszych . Niestety też zauważyłam, że perfum robi lekkie plany na białym kolorze, co prawda po praniu te plamy schodzą ,ale jednak gdzieś tam brudzi. Ale trzeba mu przyznać że zapach utrzymuje się długo, bo spokojnie 24 h . Jak ktoś lubi takie mocne, ciężkie zapachy to myślę że byłby zadowolony z zakupu .Ja osobiście powiem tak cena dla mnie zaporowa ,dość dużo 85 zł za 50 ml ... 
Zapach też nie mój. Minus też za brudzenie .
Jak widać woda perfumowana ma swoje plusy i minusy.
Poniżej zostawiam Wam linka do strony z perfumem, może ktoś ma ochotę sobie kupić :) 



Dziękuję firmie AVON za wsparcie naszego Tarnowskiego spotkania blogerek.

A Wy jakie używacie perfum Firmy AVON? Jakie zapachy są wasze ulubione ? 
A może znacie ta wodę ?

Pozdrawiam serdecznie !!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz