wtorek, grudnia 28, 2021

Marokański rytuał Hammam - naturalne SPA || Maroko Sklep

  Marokański rytuał Hammam - naturalne SPA || Maroko Sklep


Hej Moje Myszki Kochane ;)

Jak przygotowania do Sylwestra ? U nas bez planów , ale kto wie. 

W każdym razie po świętach czas na relax . Ja wam powiem że poznałam mega super produkty do rytuału HAMMAM i powiem Wam że pokochałam domowe spa ! Na spotkaniu blogerek dostałyśmy cudowne pudełko które w środku skrywały można śmiało napisać że skarby na relax ! 

HAMMAM w języku arabskim pochodzi od słowa oznaczającego ciepłą wodę. W hammam można poddać się zabiegom dogłębnego oczyszczenia ciała a jednocześnie mile spędzić czas na towarzyskiej pogawędce. Hammam zapewnia odnowę ducha i ciała. Wykonaj oryginalny Hammam w czterech krokach przy użyciu oryginalnych marokańskich kosmetyków. Czarne mydło dokładnie oczyści Twoją skórę i przygotuje do dalszej pielęgnacji. Czarne mydło działa jak peeling enzymatyczny, dzięki czemu składniki odżywcze znajdujące się w glince Rhassoul i oleju arganowym są dostarczane głęboko w struktury skóry. Ciesz się doskonale wypielęgnowaną, gładką skórą.

Pudełko jest średniej wielkości, zabezpieczone etykietą na której mamy wyraźny opis co znajduję się w środku. W środku znajdowały się aż 5 różnych produktów i zaraz Wam je trochu przybliżę 

W zestawie znajdują się kosmetyki do wykonania rytuału hammam w zaciszu Twojej łazienki.

  • czarne mydło marokańskie z olejem różanym 100g Arganove
  • rękawica Kessa Arganove
  • bio olej arganowy 30ml Arganove
  • glinka Rhassoul Arganove
  • arabskie perfumy w kostce
  • opakowanie prezentowe

Czarne mydło marokańskie z olejkiem różanym znajduję się w małym, czarnym , okrągłym pojemniczku odkręcamy. W środku mamy mydło lekko czarnego bardziej kolor takiej coca coli ma , o lekkiej, trochu gęstej konsystencji , o pięknym delikatnym różanym zapachu .U mnie mydło super sprawdziło się w myciu ciała z rękawicą . Musze też powiedzieć że jestem miło zaskoczona tym jak mydło dobrze myje twarz i oczyszcza skórę z zaskórników . Czarne mydło używałam również do golenia ! I powiem Wam jestem miło , ale to miło zaskoczona ! Po goleniu nóg czarnym mydłem , nie miałam uczulenia , nie miałam podrażnień . Jestem miło zaskoczona ! Mydło jest wydaje , ma super skład i sprawdza się naprawdę do mycia , golenia i " peelingu " wraz  z rękawica ! Dla mnie super produkt i będę do niego chętnie wracać .

Rękawica Kessa Arganove jest to czarna rękawica gdzie wkładamy rękę na rękawiczkę nakładamy produkt ( w moi przypadku było to czarne mydło i jest to super połączenie ) i masujemy całe ciało , szczególnie polecam smarować okolice ud i brzucha. Rękawice używam tak 3 razy w tygodniu. Już po kilku u życiach widać że skóra jest gładka w dotyku, lekko nawilżona , lekko napięta i widać że ma mniej cellulitu . Ogólnie rękawica jest bardzo dobra, delikatna dla skóry. Mi się podoba ! Plus też za to że rękawica mimo że jest koloru czarnego nie farbuje . 

Bio Olej Arganowy 30ml Arganove - U mnie sprawdza się super na rzęsach, lekko je przyciemnia, pogrubia . Oczy po nałożeniu olejku nie łzawią nie powodują uczulenia. Do tego zauważyłam że olejek super sprawdza się też na paznokciach , płytki paznokci są zdrowsze , twardsze . Płytka zrobiła się lśniąca , paznokcie ogólnie twardsze i zadbane . Ogólnie zauważyłam że olejek dobrze działa na wszystko . Warto dodać że olejek też wyrównuje koloryt skóry na twarzy, przyśpiesza proces rośnięcia włosów ale nie dla blondynek gdyż olejek przyciemnia włosy naturalnie 

Glinka Rhassoul Arganove - Glinkę nakładałam na ciało za pomocą ręki. Tak na około 10 min ( pamiętajcie żeby nie dopuścić do wyschnięcia glinki ) Glinka jest koloru zielonego / lekkiego szarego . Dobrze się spłukuje z ciała. Do tego zauważyłam że ciało po glince jest oczyszczone, ma mniejszy widoczny cellulit. U mnie też super się sprawdziła glinka podczas maseczki na twarzy. Super oczyszcza z rozszerzonych porów. Plus że glinka nie brudzi wanny.

Arabskie perfumy w kostce - z takim produktem się spotkałam po raz pierwszy i jestem bardzo miło zaskoczona . Jest to twarda kostka która dość ładnie ale jednocześnie specyficznie pachnie . Kostką naciera się szyje, nadgarstek czy okolice uszów . Kostka nie brudzi, nie farbuje . Plus za to że zapach utrzymuję się dość długo. Perfumy nie uczulają nie podrażniają. Dla mnie super produkt. A że kosteczka jest mała można ją mieć zawsze przy sobie np w małej torebce.

Tak się prezentują produkty które znajdziemy w 

MAROKOŃSKIM RYTUALE HAMMAM

Teraz Wam napiszę jak zrobić go w domku, krok po kroku ;)

RYTUAŁ HAMMAM W DOMOWYM ZACISZU

1. PRZYGOTOWANIE weź relaksującą, gorącą kąpiel lub prysznic. Ciepła woda rozgrzeje ciało, otworzy pory i zmiękczy naskórek.

2. OCZYSZCZANIE na mokrą skórę nałóż cienką warstwę czarnego mydła, pozostaw na kilka minut po czym przy pomocy RĘKAWICY KESSA zdecydowanymi, kolistymi ruchami wykonaj masaż. Na koniec spłucz całe ciało wodą.

3. ODŻYWIENIE - na wilgotna skórę nałóż maskę z GLINKI RHASSOUL. Po kilku minutach dokładnie spłucz ciało letnią wodą.

4. NAWILŻENIE wsmaruj dokładnie olej arganowy w zwilżoną skórę


I jak widzicie w prosty w sposób można się w domu odprężyć , zrelaksować. Taki zestaw kosztuję około 60 zł , starcza spokojnie na miesiąc użytkowania tak 3 razy dziennie. Kosmetyki są naturalnie , ładne zapakowane. Może czas pomyśleć o prezencie na Walentynki ? Ten zestaw polecam z czystym sumieniem ! Każdej kobiecie ! 

Dziękuje firmie za zaufanie ! I za wsparcie naszego spotkania  ! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz