piątek, grudnia 17, 2021

majunto.com – dbamy o to, aby zmiana aranżacji w Twoim domu, była dla Ciebie miłym doświadczeniem!

 

majunto.com 

dbamy o to, aby zmiana aranżacji w Twoim domu, była dla Ciebie miłym doświadczeniem!



Hej Moje Myszki kochane 💜

Dziś czas na kolejną mała recenzje produktów które dostałyśmy na  spotkaniu blogerek.
Jak wiecie na spotkanie dostałyśmy miałyśmy różne produkty .
I od firmy MAJUNTO. Dostałyśmy różne rzeczy. W moje łapki wpadły 3 fajne produkty.

Łapka do gorących naczyń, podkładka na naczynia oraz super ,fajna torba o obłędnym żółtym kolorze na zakupy.

Łapka i podkładka są tego samego koloru, są żółto niebieskie . Bardzo przyjemne dla oka są te kolory. Podkładka i rękawiczka u mnie w kuchni wisi jako dekoracja bo są tak ładne że szkoda mi ich używać . Widać że rzeczy są wykonane z porządnego, trwałego materiału. Fajny pomysły na zbliżające się święta, dla jakieś Pani domu która kocha gotować .





Torba .. w tej torbie się zakochałam. Każdy kto mnie zna więc że ja fanem kolorów nie jestem, nigdy nie byłam i raczej nigdy nie będę . Ale ten kolor jest tak ładny że cieszę się że ta torba wpadła akurat w moje łapki . Torba jest materiałowa dość duża, mocno . U mnie super sprawdza się na zakupach. Plus za to że uszy nie farbują, nie wbijają się w ręce podczas niesienia . Dla mnie super produkt ! 

Polecam Wam zajrzeć do sklepu gdyż sklep oferuje wiele ciekawych rzeczy w np poduszki, zawieszki czy też rzeczy które wymieniłam powyżej.

Dziękuję FIRMIE MAJUNTO za zaufanie i za wsparcie naszego Tarnowskiego spotkania blogerek.

Lubicie takie dodatki na zakupy czy do kuchni ?

Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz