piątek, marca 15, 2024

Wydawnictwo Otwarte - otwarte.eu / Spotkanie Blogerek / Reklama

 Wydawnictwo Otwarte - otwarte.eu




Cześć Moje Myszki Kochane :)

Dziś przychodzę do Was z małą recenzją książki " FRANKIE " 

Wydawnictwo otwarte podarowało nam aż 6 książek z po 2 komplety . Z czego 2 książki już nałam i pisałam o nich na moim blogu ( KSIĄŻKI EVI KLIK ) więc dla  mnie tylko nowością była książka tylko FRANKIE . 


Kawałek książki / Cytat :


FRANKIE

JOCHEN GUTSCH MAXIM LEOTŁUMACZENIE: EMILIA SKOWROŃSKA

Richard Gold po stracie żony pogrążył się w rozpaczy. Całymi dniami nosił smutny szlafrok i stary kapelusz i zmagał się z chorobą zwaną „życie bez sensu”. Frankie to wolna dusza, kot żyjący na ulicy, który zna dziesięć języków (nieznający języków kocur jest skończony, wszystko przez różnorodność gatunkową). Ich pierwsze spotkanie nie należało do najprzyjemniejszych. W końcu nie co dzień Frankie dostawał w łeb, i to czymś ciężkim. Jednak góra żarcia, największy telewizor na świecie i miękkie łóżko sprawiają, że kocur postanawia zamieszkać z nowo poznanym człowiekiem.

Tak zaczyna się przyjaźń między mężczyzną i kotem. Kotem, który poszukuje domu, i mężczyzną, który czuje, że jego życie nie ma sensu.

 MOJA OPNIA :

Jak dla mnie jest to książka dla starszych dzieci tak 8 - 13 która można nauczyć empatii , zrozumienia , miłości człowiek - zwierzę . Jest to jak dla mnie dość emocjonująca książka , ale napisana prostym językiem ,czyta się ją gładko , szybko . Muszę powiedzieć , że książka jest napisana językiem bardzo zrozumiałym , wszystko idzie zrozumieć . Książka osobiście dała mi dużo do myślenia . Pokazała mi to że można kochać zwierzęta zawsze, i że trzeba ludzi poznać , żeby zrozumieć co przezywają i dlaczego są tacy jacy są . Polecam też tą książkę przeczytać rodzicom. Myślę ,  że ta książka też pokaże starszym co oznacza miłość , zrozumienie itp .Książka też jest pełna humoru , i jest opisana z punktu widzenia kota . Co daje duże pole wyobraźni podczas czytania.  Polecam książkę w 200 % . Myślę , że warto kupić książkę np jako prezent ! 

Pozostałe dwie książki rozdałam dzieciom w mojej rodzinie , bo ja mam cały taki zestaw książek z ostatniego spotkania Blogerek . Książki to o diecie dla psa i kota. Też bardzo fajne jak już kiedyś pisałam . 

A Wy lubicie książki takie gdzie , możecie czytać sobie i swoim dzieciom ?

Lubicie wartościowe treści ?


DZIĘKUJEMY !


https://www.otwarte.eu/

https://twitter.com/W_Otwarte

https://www.facebook.com/WydawnictwoOtwarte

https://www.youtube.com/channel/UCoWIMX66wB90Q4t5XtIpSYw

Zapraszam na stronę wydawnictwa bo mają szeroki wybór książek w fajnych cenach :) 


====================



POST POWSTAŁ W RAMACH PREZENTU KTÓREGO DOSTAŁYŚMY  NA 

SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA 


Spotkanie Blogerek,blogerki,luty 2024,Reklama,materiał reklamowy


REKLAMA 


MATERIAŁ REKLAMOWY 


SPOTKANIE BLOGEREK 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz