piątek, marca 22, 2024

Ronney / Spotkanie Blogerek / Reklama

O MARCE RONNEY

RONNEY to marka kosmetyczna zrodzona z pasji i zamiłowania do dobrego stylu. Produkty marki RONNEY to kwintesencja stylu, gdzie inspiracją dla nas był indywidualny i nieco ekscentryczny szyk prosto z Fashion Weeku.






Hej Moje Myszki Kochane :)



Przychodzę do Was dziś z firmą RONNEY która podarowała cudowne swoje produkty na licytacje ! Mi się udało wylicytować cudowne 2 szampony i olejek do włosów .


Jeden szampon i olejek jest z jednej serii do moich włosów , a drugi szampon wylicytowany podarowałam mojej przyjaciółce Kasi ! Bo zielony typ szamponu idealnie pasuje do jej włosów . Szampon jej przypadł go gustu, mówiła że jest wydajny ,ładnie pachnie i jest super. Kasi też się podobało to że szampon ma dużą pojemność !



Ja miałam dla siebie wersje żółtą w tym był szampon i olejek do włosów. I bardzo zależało mi na tym zestawie .

Mój zestaw jest do włosów nisko porowatych więc idealnie dla mnie ( test jakie mamy włosy tzn typ włosów to możemy sprawdzić szybko na Internecie - zrobić sobie taki test )  Szampon znajduję się w dużej litrowej butelce , jest bardzo wydajny dzięki czemu starczy nam naprawdę na długo , ładnie pachnie  przewaga zapachu to zdecydowanie mango , dobrze nawilża moje włosy, łatwo mi je rozczesać po myciu . Włosy przez kilka dni dobrze wyglądają . Olejek robiłam 2 razy w tygodniu , nakładałam na noc i szłam spać . Rano bez problemu zmywałam go właśnie tym szamponem z tej serii . Ten zestaw jest naprawdę dobrze zorganizowany i świetnie się sprawdza. Warto dodać , że zapach mango zostaje na dłużej na włosach .Podoba mi się też cena , bo jak za taką wydajność , działanie i jeszcze wygodne opakowanie warto kupić. Do tego zakupie sobie maskę  oraz odżywkę do włosów , żeby mieć cały fajny zestaw :) Bo ten zestaw jest naprawdę idealny do włosów :)





Jak rozpoznać włosy niskoporowate?

Włosy niskoporowate najmniej wymagający, pod kątem pielęgnacji, typ włosów. Charakteryzują się niewielkim stopniem rozchylenia łusek, dzięki czemu są naturalnie gładkie, sypkie i błyszczące. Przy włosach niskoporowatych łatwo uzyskać efekt tafli, jednakże łatwo także je przeciążyć i doprowadzić do tego, że staną się oklapnięte. Celem pielęgnacji tego typu włosów jest odbicie ich u nasady, dodanie im objętości oraz wizualnej gęstości. 

Szampon Ronney Professional Oil System Low Porosity Hair – działanie


  • Betaina – skutecznie nawilża i kondycjonuje pasma. Dodatkowo chroni przed uszkodzeniami oraz łagodzi podrażnienia na powierzchni skóry głowy.

  • Olej mango – skutecznie penetrują gęste i nieprzenikalne struktury włosów niskoporowatych, dostarczając im niezbędnej wilgoci i odżywienia. 

  • Olej z nasion kapusty właściwej olejowej – pomaga w utrzymaniu odpowiedniego poziomu nawilżenia włosów. Skutecznie wzmacnia pasma i chroni je przed uszkodzeniami spowodowanymi przez działanie czynników zewnętrznych. Dodatkowo pomaga w łagodzeniu podrażnień na powierzchni skóry głowy.

  • Olej sezamowy – pozwala utrzymać odpowiedni poziom nawilżenia włosów, doskonale wzmacnia pasma i poprawia ich elastyczność, dzięki czemu stają się mniej podatne na łamanie.

  • Ekstrakt z owoców liściokwiatu garbnikowego (Amla) – doskonale nawilża i kondycjonuje włosy. Dodatkowo skutecznie poprawia teksturę pasm, nadając im gładkości i miękkości.

  • Olej kokosowy – nawilża, kondycjonuje i chroni włosy przed uszkodzeniami. 

Jaki efekt uzyskasz stosując szampon z mango? Twoje włosy będą głęboko oczyszczone, nawilżone, odżywione i wygładzone.



Ronney olejek do włosów niskoporowatych Mango do olejowania włosów Low porosity hair

Piękne i zdrowe włosy to marzenie wielu osób. Jednym z naturalnych sposobów pielęgnacji jest olejowanie włosów. Ta starożytna praktyka ma wiele zalet i może pomóc w utrzymaniu włosów w doskonałej kondycji.

Regularne stosowanie olejów może pomóc w zapobieganiu uszkodzeniom, poprawie kondycji włosów oraz utrzymaniu ich w doskonałej formie. Dlatego warto wypróbować tę praktykę i cieszyć się zdrowymi i pięknymi włosami.

Sposób użycia:

✔️Nałóż olej równomiernie na suche lub wilgotne włosy

✔️Pozostaw na około 40 minut

✔️Następnie dokładnie umyj włosy

Pojemność: 150ml


A Wy kochani znacie te produkty ?

Polecam Wam zajrzeć na stronę sklepu ! 

Każdy znajdzie coś dla siebie ! 


DZIĘKUJEMY !!


https://ronney.eu/pl

https://www.instagram.com/ronney_eu/

https://www.facebook.com/ronneyeu

https://www.youtube.com/channel/UCaFpSitPWfj0u9aK2dlD35w


======================================================

POST POWSTAŁ W RAMACH PREZENTU KTÓREGO DOSTAŁYŚMY  NA 


SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA 


Spotkanie Blogerek,blogerki,luty 2024,Reklama,materiał reklamowy


REKLAMA 


MATERIAŁ REKLAMOWY 


SPOTKANIE BLOGEREK 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz