poniedziałek, marca 04, 2024

orientana.pl - Spotkanie Blogerek - Materiał Reklamowy

 orientana.pl  - Spotkanie Blogerek - Materiał Reklamowy 










Hej Moje Myszki Kochane :)

Dziś przychodzę do Was z cudownymi produktami od firmy ORIENTANA.PL na moim blogu są już dwa wpisy z kosmetykami tej marki. Tym razem firma wsparła nasze spotkanie blogerek które było w Styczniu. Tu paczkę załatwiła Renata ale paczki przychodziły na mój adres więc w sumie testowałam produkty od Listopada ( był wpis na moim IG - zapraszam do obserwacji ! ) Firmą podarowała nam cudowne dwa produkty , próbki oraz piękną papierową torbę do zapakowania .

 

Do testów w ramach spotkania blogerek otrzymaliśmy : 

KURACJA DO TWARZY NA NOC KALI MUSLI



ENZYMATYCZNY PEELING DO TWARZY KALI MUSLI



oraz zestaw fajnych próbek ( będę je używać podczas wakacji ) 




Oba produkty są zapakowane w piękne różowo - białe opakowania .





Peeling enzymatyczny  używałam 3 razy w tygodniu tak jak poleca producent . Peeling jest bardzo gęsty , dość bardzo wydajny ( po 4 miesiącach mam użyte większe pół opakowania - a stosuje naprawdę systematycznie ) Peeling dobrze działa na moja skórę . nakładam go po myciu , i dokładnym oczyszczeniu skóry nakładam i zostawiam na 15 min . Następnie zmywam peeling i nakładam krem na noc z tej serii który zaraz Wam opiszę . Po 3 razie użycia peelingu zauważyłam że moja skóra jest dobrze nawilżona , dużo mniej jest wyprysków ( szczególnie w te dni ) Zauważyłam też że moja skóra nabrała jednolitego koloru . Produkt jest wegański też super , ma dobry naturalny skład za co wielki plus. Fajne jest też to że peeling nie tylko oczyszcza naszą skórę i ją nawilża ale też przyspiesza skaleczenia na twarzy czy też zauważyłam że małe blizny ( np po jakimś strupku ) są mniej widoczne . Jestem bardzo zadowolona  z tego produktu. Cieszę się że peeling mnie nie uczula , nie powoduje swędzenia skóry itp . A wręcz przeciwnie peeling mi pomaga! 




Dodatkowe Informacje : 

Naturalny peeling enzymatyczny do twarzy, bez koniczności tarcia, dla cery problematycznej, wrażliwej, naczynkowej i z tendencją do przesuszania się. Usuwa martwy naskórek, a dzięki olejkom i naturalnym ekstraktom dodatkowo wzmacnia cerę wrażliwą i naczynkową, pobudzając ją do odnowy. Regularne stosowanie pozwala na utrzymanie gładkiej i miękkiej skóry.


  • peeling do twarzy wegański
  • wspomaga odnowę naskórka, łagodzi podrażnienia i nadaktywność;
  • zawiera 99% naturalnych składników
  • składnik aktywny kali musli zwalcza swędzenie i choroby skórne oraz przyspiesza leczenie skaleczeń czy ran



Krem używałam przez 3 miesiące , na tyle starczyło opakowanie . Codziennie wieczorem systematycznie go używałam. Po pierwszym tygodniu zauważyłam różnice na skórze ( szczególnie z połączeniem z peelingiem o którym wyżej Wam pisałam ) Krem jest bardzo wydajny , lekki , łatwo się go nakłada na twarz , szybko się wchłania . Skóra po nim jest gładka , nawilżona , są mniej widocznie jakieś małe blizny . Krem jest w 98 % z naturalnych składników dzięki czemu naprawdę kosmetyk jest wysokiej jakości. Plus że nie uczula ,nie podrażnia oraz nie powoduje jakiś innych skutków ubocznych.





DODATKOWE INFORMACJE :

Kuracja jest przeznaczona do pielęgnacji cery naczynkowej i wrażliwej, z tendencją do przesuszania się. Dzięki naturalnym składnikom regeneruje i ujędrnia skórę, a także spowalnia proces starzenia się.


  • zapewnia długotrwały efekt nawilżenia
  • zawiera 98% naturalnych składników
  • ekstrakt z Kali Musli pomaga w łagodzeniu chorób skórnych, skaleczeń czy ran
Także jak wiedziecie oba produkty super się u mnie sprawdziły. 
Z obu jestem bardzo zadowolona. Ogólnie bardzo lubie kosmetyki firmy orientana.pl


A KALI MUSLI to Curculigo orchioides, nazywane w medycynie naturalnej KALI MUSLI to roślina należąca do rodziny amarylkowatych (Amaryllidaceae). Jest wieloletnią rośliną o wysokości ok. 30 cm, z bulwiastym kłączem i czarnymi korzeniami bocznymi, podłużnymi liśćmi i żółtymi kwiatami.




DZIĘKUJEMY ZA WSPARCIE SPOTKANIA BLOGEREK 

WAS KOCHANI ZAPRASZAM NA STRONĘ FIRMY : 



---------------------------------------------------------

POST POWSTAŁ W RAMACH PREZENTU KTÓREGO DOSTAŁYŚMY  NA 
SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz