czwartek, marca 21, 2024

VitanatiV ECO PROFESSIONAL / Spotkanie Blogerek / Reklama

 Marka VitanatiV ECO PROFESSIONAL zrodziła się z doświadczenia, które jej włoski producent LINEA ERRE zdobywał przez ostatnie 10 lat dostarczając ofertę naturalnych i profesjonalnych kosmetyków do sieci specjalistycznych sklepów farmaceutyczno-kosmetycznych.  



Pomysł na protoplastę linii do włosów narodził się ze współpracy z dostawcą z siedzibą w Bolonii. Specjalizuje się on  w wytwarzaniu produktów do profesjonalnej pielęgnacji, które już od 50 lat cieszą się olbrzymim powodzeniem w około 60 krajach na świecie. Co niezwykłe, właściciel firmy jest entuzjastą kosmetyków naturalnych i na wzgórzach Bolonii uprawia własne zioła lecznicze. Na ich bazie powstają naturalne ekstrakty do jego produktów.



Hej Moje Myszki :)

Dziś przychodzę do Was z koleją firmą która nas wsparła.

Firma  VitanatiV ECO PROFESSIONAL  podarowała dla każdej z nas cudowny zestaw produktów do włosów . W pudełku znajdował się szampon , odżywka oraz maska .Jak wiecie z mojego Instastory cały zestaw się super u mnie sprawdził. Ogólnie to z mojego IG możecie się dowiedzieć najwięcej informacji więc zachęcam do obserwacji. Firma podarowała też nam 2 zestawy do licytacji ale w sumie było 3 zestawy bo jak wiecie było nas 5 a nie 6 dziewczyn . Mi się udało wylicytować jeden zestaw który podarowałam przyjaciółce . Mówiła że wszystkie produkty się u niej super sprawdziły .


Podoba mi się to że opakowanie jest z aluminium , dość mocne , z pompką . Szampon jest bardzo wydajny , prześlicznie pachnie , mocno się pieni .Włosy są po nim mocne ,łatwo się rozczesują  do tego są lśniące i wygładzone . Odżywka super nawilża włosy , nie obciąża włosów. Zostawia na włosach fajny , delikatny zapach . A maskę używałam przed myciem włosów ( producent zaleca po ) ale ja lubie eksperymentować . Swietnie moje włosy z nią współpracują .Ogólnie cały zestaw mnie miło zaskoczył. Nie uczula mnie , nie podrażnia , nie mam łupieżu. Włosy są odżywione , gładkie , dobrze się rozczesują i dobrze wyglądają :)


Ten zestaw wylicytowałam i podarowałam przyjaciółce Kasi ;) 



SZAMPON
z organicznymi ekstraktami z KOKOSA i MIGDAŁÓW

Przeznaczony do włosów suchych i łamliwych, wykorzystuje regenerujące i odżywcze właściwości organicznych ekstraktów z kokosa i migdałów oraz wzmacniające i przywracające witalność działanie fitokompleksu z kasztanowca. Pomaga odzyskać włosom objętość, gęstość i kondycję. 


ODŻYWKA
z organicznymi ekstraktamiz KOKOSA i MIGDAŁÓW

Dzięki organicznym ekstraktom z kokosa i migdałów intensywnie odżywia, nadając włosom blask i objętość oraz ułatwia rozczesywanie. Fitokompleks z kasztanowca pomaga włosom odzyskać siłę, kondycję i elastyczność.


MASKA ODŻYWCZA
z organicznymi ekstraktami z KOKOSA i MIGDAŁÓW

Miękkie w dotyku, lśniące i łatwe do rozczesania włosy o wyjątkowej strukturze. Maska  intensywnie odżywia dzięki działaniu organicznych ekstraktów z kokosa i słodkich migdałów oraz nadającemu elastyczność i wytrzymałość fitokompleksowi z kasztanowca.



Dziękujemy firmie za zaufanie i za wsparcie naszego spotkania blogerek 

Tak narodziła się linia VitanatiV Eco Professional, która oferuje 4 linie produktów dedykowane osobom o różnych rodzajach włosów:

  • linia do włosów wymagających wygładzenia
  • linia do włosów kręconych i falowanych
  • linia do włosów suchych
  • linia do włosów wymagających częstego mycia

 


Sprawdź, która będzie najlepsza dla Ciebie.


Zapraszam Was na stronę firmy :

https://vitanativ.pl/

https://www.instagram.com/vitanativ/

https://www.facebook.com/people/VitanatiV/100085092473646/


=====================================

POST POWSTAŁ W RAMACH PREZENTU KTÓREGO DOSTAŁYŚMY  NA 


SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA 


Spotkanie Blogerek,blogerki,luty 2024,Reklama,materiał reklamowy


REKLAMA 


MATERIAŁ REKLAMOWY 


SPOTKANIE BLOGEREK 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz