środa, marca 27, 2024

Dziewczyny w spódnicach / Spotkanie Blogerek

 Dziewczyny w spódnicach

Czyli jak dobrze i zdrowie zjeść 




Hej Moje Myszki 


Dziś przychodzę do Was z fajna firma o ciekawej nazwie mianowicie 

" Dziewczyny w spódnicach  " 

Firmie znalazłam na IG i mnie mocno zaciekawiła , szczególnie ich nazwa. Bardzo fajna przyciągająca uwagę :) 


Każda z nas dostała na spotkaniu przepiękne pudełko zapakowane , a w środku była ulotka , granola czekoladowa i przepyszny miód . O miodzie i granola mówiłam już kilka razy na moim IG oraz pokazywałam Wam pyszne " danie " . Czyli kolacja granola z jogurt , miód ,owoc .. najlepsze połączenie .  Ale dziś też chcę Wam tu kilka słów dosłownie powiedzieć. Warto wspomnieć że było nas 5 na spotkaniu. Jedno pudełko poszło na naszą licytację ,gdzie jak wiecie między sobą była licytacja i dzięki temu udało nam się uzbierać dużo pieniążków dla fundacji.

Paczkę wylicytowała na pół z Renata z bloga ( oczami_renaty ) ona sobie wzięła właśnie granola bo chciała dla syna to mi został miód .

Jak Wam pokazywałam na moim Instastory miód i Granole zalały mnie pytania jak smakują  te produkty  , gdzie kupić , za ile . 

Jak już odpowiadałam zapraszam na stronę https://dziewczynywspodnicach.pl/ tam dowiecie się wszystkiego. 

A dziś Wam przypomnę kilka słów na temat tych produktów , bo może ktoś nie widział moje relacji ! 




Granola jest ręcznie robiona ! Z najwyższych składników . Skład jest naturalny . Przepięknie pachnie zaraz po otwarciu. Można ją jeść na wiele sposobów. U nas był to zdecydowanie jogurt naturalny. Najlepsze połączenie.  Fajne jest to że gralone można wziąć np sobie do pracy w słoiczku . I dodać do mleka czy też właśnie jogurtu i mamy pyszne ,zdrowe śniadanie . Do tego na najwyższym poziomie i przepysznym :)

INFORMACJE ZE STRONY :

Granola czekoladowa z orzechami to chrupiąca poezja smaków i jednocześnie początek naszej historii.
To właśnie od niej wszystko się zaczęło. Pewnego dnia płatki owsiane połączyły się z masłem orzechowym, miodem i cynamonem i wjechały do pieca, by ogrzać się w jego blasku. Po chwili wiadomo już było, że z pieca wyjedzie prawdziwa Królowa. I tak oto jest z nami, piękna lekko słodka, absolutnie czarująca i orzechowa- Granola.
Tutaj składniki łączą się w malutkie kęsy – w każdym z nich można wyczuć chrupiące płatki owsiane, szlachetną kompozycję słodko – słonych orzechów, aromatyczne ziarna i delikatne wiórki oraz błogą nutę czekolady. I jeśli już mówimy o czekoladzie to ona również zasługuje na moment uwagi. Prawdziwie gorzka, gruba, ciemna, niesamowicie aromatyczna, pachnąca i krojona ręcznie. Na co dzień jest mieszkanką Belgii ale kocha całym sercem przebywać w polskiej granoli.
Granola Czekoladowa – przyjemnie orzechowa, wielowarstwowa, sycąca – źródło nienasyconych kwasów tłuszczowych i błonnika.

.


Miód to dla mnie totalna nowość. My kochamy miody ale jeszcze nigdy nie mieliśmy miodu z płatkami róży .Ten miód jest biały , dość " ubity " płatki róż są duże ,wyczuwalne .Miód jest 99 % rzepakowy i 1 % ma naturalne ekologiczne płatki róż. Obłędnie smakuje solo ! Można by go jeść łyżkami !  Fajnie podbija smak herbaty . Pamiętajcie żeby miód dodawać do letniej wody czy też herbaty ! Żeby nie zabij jego zdrowych właściwości .



Firma " Dziewczyny w spódnicach " zrobiła na mnie bardzo fajne pozytywne wrażenie. Ceny mają fajne , właśnie produkty ,polska firma . Czego chcieć więcej od zdrowego i pysznego jedzenia ! Dla mnie pozytywne zaskoczenie i takie firmy lubie Wam polecać ! 

Polecam z całego serca ! 

Was zapraszam na stronę firmy ! Warto ! 
Warto też dodać , że dziewczyny mają też swoje dwa stacjonarne lokale 

FANABERIA NYSA

Wrocławska 20, Nysa


CZARNA KAWKA

Sikorskiego 14, Paczków



Na pewno jak kiedyś zawitam w tamte okolice , to chętnie zajrzę na pyszną kawkę !


A tu zapraszam na stronę firmy :

https://dziewczynywspodnicach.pl/

https://www.facebook.com/people/Dziewczyny-w-sp%C3%B3dnicach/100089542034733/

https://www.instagram.com/dziewczynywspodnicach/


PRODUKT 

https://dziewczynywspodnicach.pl/sklep/granola-czekoladowa-z-orzechami/


Na temat miody nie ma wzmianki ,ale jest to produkt produkowany właśnie dla nich więc jeśli jest ktoś takim miodem zainteresowany to warto napisać wiadomość i zapytać właśnie o ten produkt ! 


Dziękujemy ! 


Post powstał w ramach spotkania blogerek


----------


#reklama

Materiał reklamowy

Prezenty

Barter 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz