wtorek, marca 19, 2024

Primavika i Primaeco - Producent zdrowej żywności / Spotkanie Blogerek / Reklama

 

Primavika i Primaeco - Producent zdrowej żywności





Hej moja myszki, jak wiecie z Instagrama mojego niedawno odbyło się spotkanie blogerek i jedną z firm, która wsparła to spotkanie była firma Primavika i Primaeco - Producent zdrowej żywności .

Firma podarowała dla każdej z nas cudowne słoiki, pełne pyszności, najbardziej smakowały nam, nie będę ukrywała, masło orzechowe, ale też super wersja na wege obiad, szybki słoik, wiecie, podgrzewacie, wrzucacie makaronik i gotowe. U mnie też na Instagramie jest fajny przepis na wykorzystanie tego sosu z dodatkiem tofu i makaronu, także chętnie zapraszam, chętnie wejdźcie, zaglądnijcie, skomentujcie. Kochani, my mieliśmy wiele opcji, większość opcji wam pokazywałam na moim Instagramie, więc tutaj opisywać nie będę. W każdym razie do tej pory to, co przetestowałam w tej firmie, wszystko smaczne, na wysokim poziomie, fajne, lekkie, proste składy, co najważniejsze naturalne, a to ważne.





Bardzo fajne składy, fajnie wszystko wygląda, plus taki, że możemy sobie zostawić później słoiczki, możemy je przerobić drugi raz, możemy nadać im drugie życie, bardzo lubię właśnie produkty w słoikach. No i co kochani, bardzo dziękuję firmie Primavika i Primaeco - Producent zdrowej żywności za wsparcie, zapraszam Was na mojego Instagrama, tam naprawdę się dzieje dużo, dużo więcej, tam na Instastory Wam pokazuję co jak wygląda, co używam, do czego używam. Chodźcie, zaglądajcie, komentujcie, niech Instastory idzie w świat, niech komentarze idą w świat, niech firma widzi nasze zainteresowanie.


Także kochani, warto wejść, warto zobaczyć, warto poznać te smaki, tym bardziej, że ktoś jest wega, ale jeżeli ktoś nawet nie jest wega, ale chce spróbować czegoś fajnego, naprawdę polecam. Przepyszne jedzenie, wysokiej jakości, jak wypisałam. No i co kochani przekonałam Was , że można smacznie zjeść bez miesa ? Myślę że tak ! Koniecznie zajrzyjcie na stronę firmy !


Primavika i Primaeco - Producent zdrowej żywności 

https://www.facebook.com/PRIMAVIKApl

https://www.instagram.com/primavika.pl/

https://www.youtube.com/user/primavika

================



POST POWSTAŁ W RAMACH PREZENTU KTÓREGO DOSTAŁYŚMY  NA 


SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA 


Spotkanie Blogerek,blogerki,luty 2024,Reklama,materiał reklamowy


REKLAMA 


MATERIAŁ REKLAMOWY 


SPOTKANIE BLOGEREK 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz