piątek, marca 01, 2024

Sklep internetowy: kosmetyki koreańskie / Spotkanie Blogerek / Reklama

 https://ksisters.pl/

Sklep internetowy: kosmetyki koreańskie





Witam się z Wami znów :)

Teraz będzie kilka słów o koreańskiej pielęgnacji ;)

Chyba po raz pierwszy mam okazje testować takie produkty i jestem miło zaskoczona :)

Każda z dziewczyn na spotkaniu otrzymała piękne pudełeczko a w środku była maseczka w płacie którą pokazywałam Wam na moim IG , do tego peeling w ciekawej formie i cudowny tonik ryżowy ;) Były też 2 pudełka na licytacje ( bo jak już wiecie z IG było nas 5 a nie 6 dziewczyn chodź na początku miało nas być aż 7 ) I jedno pudełko wylicytowałam :) Więc mam ten super zestaw razy 2 :) Co mnie bardzo cieszy bo naprawdę super są to produkty ! 


FARMSTAYREAL maska do twarzy liczi - Cudowna mocno nawilżająca maska w płacie , która dobrze nawilża skórę , lekko ją odmładza 

Ja nakładałam ją wieczorem , na 30 min i sobie leżałam :) Po tym czasie pozostałość esencji wklepywałam w twarz i szyje .Jestem zadowolona z tych maseczek bo naprawdę dają fajny efekt. Szczególnie je polecam przed jakimś wyjściem ! Plus że maseczki ( esencja ) nie podrażnia i nie uczula ! 

Dodatkowe informacje :

Ekstrakt z liczi, bogaty w witaminy i polifenole, pomaga nawilżyć i odmłodzić suchą i zmęczoną skórę. Posiada naturalną zdolność wyrównywania kolorytu i redukcji stanów zapalnych. Wykazuje działanie przeciwzmarszczkowe i wygładzające. Maseczka ma delikatny zapach i lekką, przyjemną konsystencję. Sposób użycia: 1. Dokładnie oczyść i osusz twarz. 2. Nałóż maseczkę na twarz, omijając okolice oczu i ust. 3. Pozostaw na 20-30 minut, następnie ściągnij maseczkę. 4. Pozostałą esencję delikatnie wmasuj. Bez spłukiwania. Środki ostrożności: Tylko do użytku zewnętrznego. Nie stosować na podrażnioną lub uszkodzoną skórę. W przypadku podrażnienia przerwać stosowanie. Unikać kontaktu z oczami. Chronić przed dziećmi.

HARUHARU WONDERBLACK RICE

bezzapachowy tonik do twarzy z ekstraktem z czarnego ryżu 


Jest to tonik który zrobił na mnie fajne pozytywne wrażanie !  Tonik ma lekko klejącą konsystencje ,ale to nie przeszkadza bo na twarzy fajnie się rozprowadza . Używam go 2 razy dnia . Rano i wieczorem , tonik fajnie nawilża skórę , dobrze ją odżywia , fajnie wyrównuje kolor skóry oraz widzę że działa na zatkanie pory , jestem bardzo zadowolona ! 


Black Rice Hyaluronic Toner Free of Alcohol Fragrance - bezzapachowa wersja kultowego hialuronowego toniku z ekstraktem z czarnego ryżu przeznaczona do skór wrażliwych. Nie zawiera alkoholu ani olejków eterycznych. Tonik przygotowuje skórę na przyjęcie kolejnych składników z następnych kroków pielęgnacji. Esencja w formie toniku przywraca głębokie nawilżenie już w pierwszym etapie rutyny. Formuła posiada sfermentowany ekstrakt z czarnego ryżu (2 000 ppm), który przywraca skórze nawilżenie i elastyczność. Łagodzi podrażnienia i uczucie ściągnięcia. Rekomendowany cerom wrażliwym, ale może być stosowany do każdego typu skóry.  Substancje aktywne zawarte w produkcie: Sfermentowany ekstrakt z czarnego ryżu (2 000 ppm) – składnik w 100% wyprodukowany w Korei, przywraca skórze elastyczność, wspomaga walkę z wolnymi rodnikami, zapobiega oznakom starzenia, Pędy bambusa – posiadają wysokie stężenie protein, aminokwasów, witamin i minerałów, Ekstrakt z korzenia żeń-szenia - zmiękcza i wygładza skórę, działa tonizująco, wspomaga równowagę hydrolipidową, Betaina – uelastycznia, przynosi balans zmęczonej skórze, Kwas hialuronowy – odpowiada za prawidłowy poziom nawilżenia, Beta-glukan – wspomaga regenerację skóry, działa łagodząco na podrażnienia, wzmacnia barierę ochronną. Działanie: odświeża, działa nawilżająco, przywraca skórze elastyczność, łagodzi uczucie ściągnięcia.


Peelingowe krążki z ekstraktem cytryny Dermalogy Bio Peel Gauze Peeling Lemon 

To jest dla mnie totalne nowość taka konsystencja peelingu ! Ale miło się nią zakończyłam :) Lubię to że w tym produkcie jest witamina C dzięki czemu peeling , rozświetla naszą skórę , nawilża ją , wygładza  i fajnie działa na skórę szczególnie na zatkane pory .

Dodatkowe Informacje :

Słyszałeś już o niezwykle korzystnych właściwościach cytryny dla Twojej skóry? 🍋 Oprócz burzy witamin, cytrynowych tonów, działa regenerująco, rozjaśnia trądzik i wspomaga złuszczanie. Wypróbuj nowy peeling znanej koreańskiej marki Neogen. Rozjaśnią matową skórę, pozostawiając ją gładką, jaśną i bardziej promienną. Regularne stosowanie Dermalogy Bio Peel Gauze Peeling Lemon pomoże Ci wyrównać ton, zacieśnić pory i nadać skórze bardziej żywy wygląd. Stań się jaśniejszy i piękniejszy dzięki nowym Dermalogy Bio Peel Gauze Peeling Lemon💛

Po oczyszczeniu osusz skórę, a następnie delikatnie wmasuj za pomocą 1 peelingu od dołu do góry na zewnątrz całej twarzy i szyi. Po użyciu należy lekko przetrzeć i spłukać ciepłą wodą.

PODSUMOWANIE :

Jak widać wszystkie produkty się super u mnie sprawdza ! Jestem mega zachwycona tymi produktami . Będę wracać do nich często . Bo produkty wysokiej jakości , ceny super .

POLECAM !

DZIĘKUJEMY ! 

Przypominam że działa kod na zakupy ! Jak zrobimy zakupy za 45 zł dostaniemy krem do rąk ! A zbliża się dzień kobiet wiec może warto zadbać o siebie !

KOD - WS54661664 


==============

POST POWSTAŁ W RAMACH PREZENTU KTÓREGO DOSTAŁYŚMY  NA SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA 


Spotkanie Blogerek,blogerki,luty 2024,Reklama,materiał reklamowy


REKLAMA 


MATERIAŁ REKLAMOWY 


SPOTKANIE BLOGEREK 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz