piątek, marca 01, 2024

https://prosvetova.pl/ / Spotkanie Blogerek / Reklama

 



 

https://prosvetova.pl/


Hej Moje Myszki ;)

Dziś Wam opowiem kilka słów o moim ostatnim odkryciu ! 

Każda z dziewczyn która była na spotkaniu blogerek otrzymała cudowny krem Kremy podarowała nam https://prosvetova.pl/ . W moje ręce wpadł krem przeciwzmarszczkowy z wodą termalną . A że jestem już po 30 stce , zmarszczki są , więc czas zadbać o nasza cerę . Krem znajduję się w ładnym małym ciemnym słoiku  , odkręcany . Krem jest wydajny , bardzo wydajny . Ma kolor biały , konsystencję ma lekko budyniową , dość gęstą. Krem używam dwa razy dziennie , rano i wieczorem już na sam koniec pielęgnacji ! Krem dobrze nawilża , dobrze odżywia skórę i ją lekko odmładza. Po pierwszym tygodniu widać znaczną poprawę skóry . kolor jest jednolity , zdecydowanie zmarszczki są mniej widoczne .Podoba mi się to że skład kremu jest odpowiedni dla Vegan ! Więc super . Ja jestem zachwycona tym kremem Chętnie kupie inne kremy tej marki i wypróbuje ! 



50 ml / Vegan

Łagodzi i uelastycznia naskórek, zapobiegając powstawaniu zmarszczek. Ma wyraźne właściwości odżywcze, regenerujące i ochronne. Zapewnia miękką, aksamitną, elastyczną skórę o odpowiednim kolorycie i jędrności.

+ olej z kiełków pszenicy,
+ olej ze słodkich migdałów,
+ rumianek
+ witamina E
+ woda termalna

Polecam z całego serca !

Zapraszam na stronę firmy warto ! 

Tu możesz kupić mój krem








DZIĘKUJEMY ! 

==============================

POST POWSTAŁ W RAMACH PREZENTU KTÓREGO DOSTAŁYŚMY  NA SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA 

Spotkanie Blogerek,blogerki,luty 2024,Reklama,materiał reklamowy

REKLAMA 

MATERIAŁ REKLAMOWY 

SPOTKANIE BLOGEREK 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz