poniedziałek, marca 25, 2024

Malumag Cosmetics - profesjonalne kosmetyki do makijażu / Spotkanie Blogerek / Reklama

Malumag Cosmetics - profesjonalne kosmetyki do makijażu




Hej Moje Myszki ;)

Dziś chciałam Wam polecić Malumag Cosmetics - profesjonalne kosmetyki do makijażu jest to sklep gdzie kupicie naprawdę fajne kosmetyki w fajnych cenach . Warto dodać , że są to profesjonalne kosmetyki do makijażu . 

Firma Malumag Cosmetics - profesjonalne kosmetyki do makijażu podarowała nam kilka różnych brokatów na licytacje . tak wyszło , że ja wylicytowałam tylko jedną rzecz o nazwie " KAPŁANKA - pigment sypki " . Czemu tylko jedną rzecz wylicytowałam ? Bo nie było mi dane więcej bo taka była zacięta " walka - licytacja " o te produkty . 

KAPŁANKA MULTICHROMOWY, PIGMENT SYPKI DO OCZU, KOLOR MIEDZIANY.


Pigment sypki z serii multichrom  o dużych drobinkach. Ciepłe odcienie miedzi mieszają się ze stonowanym brązem  i delikatnie przechodzą w pomarańczowy. Pigment mocno kryjący, można aplikować jedną lub dwie warstwy, można używać bez bazy. Świetnie sprawdza się do makijażu oczu, ust i ciała. Produkt wegański, nie testowany na zwierzętach. Bezpieczny dla zdrowia.

Skład: Silica 87.0-91.0%,Titanium/Titanium Dioxide 7.0-13.0%, CI 77000 0.1-1.0%.

Producent: Malumag Cosmetics Sp. z o.o.

Cena : 41,90 zł 


MOJA OPINIA :

Małe opakowanie , z bardzo wydajnym pigmentem. Używałam go do oczu jako cień. Trzymał się cały dzień , bez większej potrzeby poprawy, Nawet ładnie się trzyma na oku , nie obsypuje się . Bardzo ładnie wygląda na oku. Plus za to  , że można ten pigment używać też np do twarzy  , ciała ( wystarczy balsam do ciała wymieszać trochu z tym brokatem i gotowe ) Podoba mi się ten efekt i możliwość wykorzystania produktu na wiele sposobów . Fajne jest też to , że brokat jest veganski , że firma nie testuje na zwierzętach . Warto też dodać , że po tych cieniach, brokatach oko mnie nie swędzi , nie uczula , nie podrażnia .Efekt jest fajny , trzyma się cały dzień . Teraz powiem Wam , że żałuje , że nie udało mi się więcej tego wylicytować :( A szkoda :( Jedno jest pewne będę wracać do produktów tej firmy , bo serio wydaje i ciekawe te brokaty są .Jedynie minus jak dla mnie osobiście to cena ,ale myślę że za jakość , skład się płaci. Więc chętnie coś kupie. Bo lubie dobrej jakości produkty .


Inne produkty i recenzję znajdziecie na pozostałych blogach / ig dziewczyn które były na spotkaniu blogerek .

A Wy lubicie takie brokaty / cienie brokatowe ?

Polecam zajrzeć na stronę firmy ! Tam są różne fajne produkty .

Dziękujemy za wsparcie spotkania blogerek !

https://malumag.pl/

FACEBOOK 

=====================================

POST POWSTAŁ W RAMACH PREZENTU KTÓREGO DOSTAŁYŚMY  NA SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA 


Spotkanie Blogerek,blogerki,luty 2024,Reklama,materiał reklamowy


REKLAMA 


MATERIAŁ REKLAMOWY 


SPOTKANIE BLOGEREK 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz