środa, lutego 01, 2023

PAKIET ZADBAJ O SWOJEGO ZWIERZAKA - Wydawnictwo Otwarte / REKLAMA / PREZENT / SPOTKANIE BLOGEREK

 PAKIET ZADBAJ O SWOJEGO ZWIERZAKA - Wydawnictwo Otwarte




Hej Moje Myszki Kochane :)

 Jak wiecie jakiś czas temu odbyło się spotkanie blogerek , było to moje już 11 spotkanie i za każdym razem się cieszę że firmy nas fajnie wspierają i pomagają nam , dzięki czemu my możemy pomagać innym. Pamiętajcie dobro wraca ! A blogerki powinny pokazywać że mogą więcej , że mogą pomagać i wspierać mniejszych i słabszych ! 

Jak wicie to spotkanie miało charakter pomocy / zbiórki na rzecz Schroniska 


Firma a raczej Wydawnictwo Otwarte podarowało dla każdej z nas piękny pakiet książek o zwierzątkach , że był mały nad stan książek bo jak wiecie koniec końców było nas 5 to nad stan książek pojechał do Azylu w ramach wsparcia ( nauki może dla wolontariuszy itp. ) 
Książki które dostałyśmy możecie zobaczyć pod tym linkiem :
KSIĄŻKI  i jak widać można zamówić pojedyncze książki lub podwójne albo nawet w pakiecie i my właśnie otrzymały taki pakiet. 

Książki napisała Pani Agnieszka Cholewiak-Góralczyk , która jest technikiem weterynarii więc wie o czym pisze . 




Książki są bardzo ciekawe , wciągające i do tego pouczające . Naprawdę nauczyłam się z nich dość dużo , wiele ciekawych rzeczy . A do tego mam wrażanie że dzięki tym książką zrozumiałam bardziej mojego zwierzaka , zrozumiałam jak ważna rola jedzenia , dbania jest na nas , na nas ciąży wielka odpowiedzialność. Zaraz Wam napisz kilka słów o każdej książce . Ja wiele z nich wyciągnęłam , i uważam że każdy z nas powinien chodź raz przeczytać taką książkę , bo warto . 


Cześć!

Tym razem piszę o niełatwym, ale jakże ważnym temacie – o życiu z chorobą twojego zwierzęcego przyjaciela i o wszystkim, z czym wiąże się ta sytuacja.

Jeśli twój zwierzak zachorował lub choruje przewlekle, a ty nie radzisz sobie z podawaniem leków, właściwym karmieniem go, nie wiesz, jak się nim zająć w domu, i po ludzku boisz się, co będzie dalej – ta książka jest właśnie dla ciebie.

To oczywiste, że choroba zwierzaka bardzo cię stresuje, że przeżywasz trudne chwile, może nawet zmagasz się z brakiem zrozumienia ze strony bliskich, bo według nich za bardzo dramatyzujesz. Tu znajdziesz wsparcie i profesjonalne porady.

twojemu pupilowi. Nieocenionego wsparcia znowu udzieliła mi lekarka weterynarii Aleksandra Szuba. Razem oswajamy trudne tematy: strach, cierpienie, ból, a nawet żałobę. Informujemy, radzimy, przestrzegamy, by zapewnić komfort życia zwierzęcia i uspokoić ciebie. Zaufaj nam.


Nie dla psa (i kota) kiełbasa, czyli jak zdrowo karmić swojego zwierzaka

Cześć!

Mam na imię Agnieszka i jestem specjalistką od żywienia psów i kotów. Podpowiem ci, jak karmić twojego pupila, żeby był zdrowy i szczęśliwy.

Poznasz różne sposoby żywienia i wybierzesz ten odpowiedni do twoich możliwości − czasowych i budżetowych (pamiętaj: zdrowe wcale nie znaczy drogie!).

Opowiem ci bez ściemy o diecie BARF, której głównym składnikiem jest surowe mięso i którą sama przygotowuję dla swoich zwierząt.

Dowiesz się, na co zwracać uwagę, wybierając karmę, i czego absolutnie nie wolno dawać psom i kotom do jedzenia.

Nie zabraknie też historii o moich czworonożnych pacjentach i mojej pracy jako dietetyka psów i kotów.

Zdrowe żywienie to najlepsza profilaktyka, jaką możesz dać swojemu pupilowi. Ponadto odpowiednia dieta obniży koszty leczenia i skróci czas spędzany w lecznicach. A przede wszystkim pozwoli uniknąć tego, czego nie da się wycenić − cierpienia zwierząt.



Psie smaki. O zbilansowanej diecie dla psów

Cześć!

To znowu ja. W mojej pierwszej książce pisałam o świadomym podejściu do żywienia psów i kotów. Tym razem przygotowałam coś specjalnego tylko dla psich opiekunów i oddaję w twoje ręce pierwszą psią książkę kucharską!

Dowiesz się z niej, na co zwracać uwagę, układając psie menu, jak przygotowywać pełnowartościowe, sycące i smaczne posiłki dla twojego czworonoga, jak robić przysmaki, na widok których twój pies zamerda ogonkiem, a nawet tego, jak funkcjonuje układ trawienny psa. Nauczysz się określać zapotrzebowanie energetyczne twojego pupila i poznasz zasady żywienia zdrowych, dorosłych psów. Podpowiem ci również, jak wybierać najlepsze składniki, jaką suplementację wprowadzić oraz jak przyrządzać jedzenie dla psa i jak je potem przechowywać. Znajdziesz tu też garść porad w duchu zero waste.

W książce zamieściłam przepisy na dania ze składników powszechnie dostępnych w naszym kraju. Zadbałam o to, aby były to zdrowe i zbilansowane psie dania. Uzupełnieniem książki są porady lekarki weterynarii, która dzieli się swoimi obserwacjami z praktyki lekarskiej i dietetycznej. Dzięki temu dowiesz się między innymi, jakie produkty spożywcze są szkodliwe dla psów – a to pozwoli ci zadbać o bezpieczeństwo twojego czworonożnego przyjaciela.

Najlepsza profilaktyka to zdrowa psia micha!


Kocie smaki. O zbilansowanej diecie dla kotów

Cześć!


Melduję się z kolejną książką. Tym razem opracowałam poradnik dla opiekunów kotów – kocią książkę kucharską, dzięki której zapomnisz, czym jest wybrzydzanie twojego mruczącego przyjaciela!


• jak przygotowywać pupilowi posiłki zgodne z zasadami żywienia zdrowych, dorosłych kotów (i jak je potem przechowywać)
• jak obliczać zapotrzebowanie energetyczne swojego ulubieńca
• jak wybierać najlepsze składniki
• jaką suplementację wprowadzić
• jak funkcjonuje koci układ trawienny.
Znajdziesz tu też garść porad w duchu zero waste.

W książce zamieściłam przepisy na dania ze składników powszechnie dostępnych w naszym kraju. Zadbałam o to, aby były to zdrowe, pełnowartościowe i zbilansowane kocie dania. Dowiesz się też, jak robić przysmaki, na których widok futrzak (nawet ten łysy!) nie powstrzyma radosnego pomruku.
Uzupełnieniem książki są porady lekarki weterynarii, która dzieli się swoimi obserwacjami z praktyki lekarskiej i dietetycznej. Dzięki nim dowiesz się między innymi, jakie produkty spożywcze są szkodliwe dla kotów – a to pozwoli ci zadbać o bezpieczeństwo twojego pupila.

Zdrowo najedzony kot to szczęśliwy kot!

MOJA OPNIA : 

Jak wiedziecie książki mają mega piękna i słodką oprawę / okładkę . Każda jest inna ale każda jest ze sobą powiązana . Przynajmniej jak tak uważam. 


I tak pierwsza zielona książką czyli o chorobach zwierząt

jest dla mnie dużym zaskoczeniem. Powiem Wam tak ja jak dotąd miałam tylko w domu małe zwierzątka typu chomik czy królik , rybki. Raz tylko przez 14 lat mieliśmy kundelka znajdę i kota. I jestem szokowana jak wiele jest chorób które dotykają nasze zwierzęta. Nauczyłam się dzięki tej lekturze i tym jak można rozpoznać czy coś dolega naszemu zwierzęciu , jak się zachować i co robić w danej chwili . Książka jest napisana łatwym językiem , bardzo zrozumiałym , lekkim i dobrze się ją czyta . Warto zajrzeć do lektury i nauczyć się czegoś więcej o naszych zwierzętach . 


Kolejną książką jaką czytałam to 


Nie dla psa (i kota) kiełbasa, czyli jak zdrowo karmić swojego zwierzaka i tutaj też duże zaskoczenie co do jedzenia , porcji , ilości czy nawet składu.  Nie zdawałam sobie sprawy ile czasem człowiek przez brak swojej wiedzy robi niechcąco krzywdy swoim pupilom . Książka ma super okładkę , stron aż 328 , ale czyta się ją dość szybko i łatwo . Jest napisana jak inne łatwym i zrozumiałym językiem . Połowa książki jest o życiu autorki , którą możemy poznać , dzięki temu dowiadujemy się że autorka ma wiedzę i że można zaufać jej radą ,poradą . 

Kolejna książka to 


Psie smaki. O zbilansowanej diecie dla psów  kolejna książka z kolejną świetną okładką , którą kolejną się dobrze i łatwo czyta . Książka jest podobna do swoich poprzedniczek , mam wrażenie że w tej książce jest trochu tego co już czytałam , ale znajdują się też inne ciekawe rozdziały . Warto dodać że karmę / psie jedzenie można mrozić , jest pokazane a w sumie to opisane jak nie marnować jedzenia itp . Taki poradnik 


Ostatnia książka to 

Kocie smaki. O zbilansowanej diecie dla kotów jest to książka typowo dla kociarzy , która nam pokazuje jak można dbać o kotka o jego samopoczucie czy też dietę . Jest też opisane jak walczyć z kłaczkami . Jak dobrać odpowiednią ilosć jedzenia do kg kota itp. Podobna książka co było z pieskami tylko o kotkach .


Muszę Wam powiedzieć że wszystkie książki dość szybko przeczytałam , chodź miały dość dużo stron. Są to książki które uważam że każdy z nas powinien przeczytać .

Dziękuje firmie za zaufanie i za wsparcie spotkania blogerek.

Was zapraszam na stronę firmy bo WYDAWNICTWO OTWARTE ma fajne , ciekawe pozycje książkowe do czytania .




------

REKLAMA 
PREZENT 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz