piątek, marca 15, 2024

Sól Bocheńska Kosmetyki na bazie soli Bocheńskiej / Spotkanie Blogerek / Reklama

 Sól Bocheńska Kosmetyki na bazie soli Bocheńskiej / Spotkanie Blogerek / Reklama 




Cześć, moje kochane myszki. 


Dzisiaj do Was przychodzę z propozycją domowego SPA. Dzisiaj na tapetę wezmę sól bocheńską. Jest to firma, która znajduje się w Bochni i produkuje swoją sól ze słynnej kopalni soli. Sól bocheńska jest mi bardzo dobrze znana, używam ją od lat i też kilka wpisów już na moim blogu jest. Dlatego też dzisiaj nie będę Wam opisywać każdej soli. Dzisiaj chciałam Wam tylko powiedzieć, że moje doświadczenie z solą bocheńską są takie, że zawsze, ale to zawsze się świetnie u mnie sprawdzają. Każda sól przepięknie pachnie, każda się świetnie rozpuszcza. Taki relaks, takie domowe SPA to jest coś naprawdę fajnego, szczególnie teraz, w okresie takim już końcówka zimy, początek wiosny, można się zrelaksować, nabrać ochotę na wiosnę, na ciepło. Muszę Wam powiedzieć, że sól bocheńska jak to roku nas zaskoczyła.


Sól Bocheńska przygotowała dla każdej z dziewczyn przepiękny zestaw produktów, produktów swoich, swoich soli. Było nas pięć dziewczyn, a nie sześć, dlatego jeden z zestaw, ten nadliczbowy, poszedł do licytacji. Dzięki temu miałyśmy więcej pieniążków dla kotków, dla fundacji bochnianie bezdomniakom. Chciałam Wam powiedzieć, kochani, że naprawdę polecam Wam solę, tym bardziej gdy sól bocheńska ma różne zapachy i różne formy, takie jak sól do kąpieli w kryształkach, sól do kąpieli w piasku, sól do kąpieli z stóp,  także do wyboru, do koloru. Myślę, że każdy coś znajdzie dla siebie.





Dlatego bardzo, bardzo polecam Wam sole, sole się świetnie u mnie sprawdzają, jestem z nich zadowolona, kochani, naprawdę warto. U mnie na TikToku jest filmik, jak sole się rozpuszczają, jest też wpis na Instagramie, więc kochani, zapraszam, komentujcie, zaglądajcie i naprawdę z całego serca, jeżeli szukacie fajnego, super prezentu, takiego naprawdę, co się każda osoba ucieszy, to właśnie sole bocheńskie są idealne.






Tu są poprzednie moje wpisy na temat soli :

EVI SÓL BOCHEŃKA - W tym wpisie jest dokładny opis soli itp.. A , że w tym roku mamy już sole które miałam okazje testować to dlatego Wam nie opisuje . Pamiętajcie , że najwięcej pokazuje na Instagramie szczególnie na Instastory . Dlatego warto obserwować ! 

EVI SÓL BOCHEŃSKA   - Tu też macie fajny opis soli ;) 

EVI SÓL BOCHEŃSKA - A tu macie kochani wpis na temat żelu pod prysznic też na bazie soli ;)


Także jak widać , można zaszaleć , kupić super fajne produkty i mieć idealne spa w własnym domowym zaciszu ;)

Zapraszam Kochani na stronę firmy !

http://solbochenska.pl/


===========================================


POST POWSTAŁ W RAMACH PREZENTU KTÓREGO DOSTAŁYŚMY  NA 


SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA 


Spotkanie Blogerek,blogerki,luty 2024,Reklama,materiał reklamowy


REKLAMA 


MATERIAŁ REKLAMOWY 


SPOTKANIE BLOGEREK 

1 komentarz: