wtorek, października 29, 2019

COLGATE MAX WHITE

COLGATE MAX WHITE





Hej Moje Słoneczka Kochane !

Mamy koniec października. Ale ten czas szybko leci...Zima już za oknem prawie.Pogoda w kratkę,szybciej się robi ciemno,zimno...Eh




Dziś przychodzę do Was z jedną z moich ulubionych past do zębów.Bardzo lubie się uśmiechać choć idealnie prostych czy też białych zębów nie mam ale jednak uśmiech to zdrowie ;) 




I odwiedziny u dentysty obowiązkowo co prawda robię to 1 x do roku ale mam na tyle jak na razie zdrowe zęby że jest ok ;) 

Przez moje całe życie wiele past się przewinęło. Jedne były wow drugie nie....Na szczęście ta pasta znajduję się w strefie " WOW " jest tania kosztuje około 10  zł.Jest wydajna ( starcza nam z mężem na około 1,5 miesiąca mycia zębów 2 x dziennie ) 





Więc jest super.Jest miętowa ale nie przesadnie.Dobrze odświeża oddech oraz zostawia czyste zęby.Jest to delikatna pasta.Czy wybiela ? 
Tak średnio ale bardziej mi chodzi tutaj o wydajność,koszt,dostępność i to że jest delikatna,dobrze myje i dba o zęby,Dla mnie mocne 9 na 10 :)

A Wy jakie pasty używacie ? U mnie nr 1 jest pasta z węglem bo super wybiela ale jeśli chodzi o drugie miejsce to ta właśnie pasta jest  :) 
To drugie  miejsce w kategorii czystości zębów / dbanie o ogólną higienę ;) 


Dodatkowe Informacje :

Max White Crystals Pasta do zębów - opis produktu:


Pasta wybielająca nasycona białymi mikro-kryształkami. Przywraca olśniewający naturalnie biały uśmiech! Doskonale odświeża oddech. Walczy z próchnicą. Szybkie i skuteczne działanie wybielające: zęby bielsze o 1 odcień w 1 tydzień. Usuwa przebarwienia i zapobiega osadzaniu się kamienia nazębnego. Systematyczne używanie pozwala zachować efekt bielszych zębów na dłużej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz