piątek, października 18, 2019

MAŚĆ WITAMINOWA A+E+F 20 ML GORVITA



MAŚĆ WITAMINOWA A+E+F 
20 ML GORVITA






Hej Moje Słoneczka ! 

Dziś przychodzę do Was z kolejnym produktem firmy 
GorVita w ramach współpracy z agencją CREDO PR .






Dziś Wam przedstawię maść która pomaga mi w codziennym życiu szczególnie mam namyśli usta i ręce.Zimno na polu coraz większe ...Pogoda nas nie rozpieszcza :-( Mam przez to suche usta oraz strasznie wysuszone dłonie...Na szczęście w tym roku w moje łapki wpadła maść,która jest tak mała że zmieści się w każdej małej kobiecej torebce ;) Więc maść zawszę będzie pod ręką ( zmieści się nawet do kieszeni kurtki czy kamizelki ) Maść używam do ust.Smaruje kremem lekko usta i czekam jak maść się wchłonie.Powiem Wam że jestem bardzo zadowolona bo usta mam nawilżone,nie mam problemu z suchością czy też nie mam już problemu z popękanymi ustami.Maść jest wydajna,tania ( koszt to około 6 może 7 zł ) mała tubka gdzie zmieści się wszędzie.Jest to ogólna maść do skóry.Dobrze też radzi sobie z wypryskami.Świetnie je wysusza ! 




Czego chcieć więcej ?

Ja jestem mega zadowolona ! 

A Wy jak dbacie o swoje usta ? 
Czy też suchą skórą na rękach / łokciach czy kolanach ?





Dodatkowe informacje o maści :



MAŚĆ WITAMINOWA A+E+F 

20 ml GORVITA


Podstawowy preparat do codziennego stosowania w profilaktyce ochrony naskórka oraz jego regeneracji.

Zawiera naturalne witaminy A, E i F, aloes, pantenol i alantoinę. Dzięki zawartym w składzie substancjom, preparat działa łagodząco na wszelkiego rodzaju oparzenia słoneczne i termiczne oraz odmrożenia i regeneruje uszkodzony lub otarty naskórek. Chroni skórę przed szkodliwym działaniem czynników ze środowiska i mikrourazami, jednocześnie dbając o jej nawilżenie i regenerację.

Preparat zawiera tylko i wyłącznie składniki pochodzenia naturalnego i został przebadany dermatologicznie przed rozpoczęciem jego dystrybucji. Gorvita nie testuje produktów na zwierzętach. Produkt pozbawiony jest kompozycji zapachowych i barwników.

Składniki:

Aqua, Glycerin, Glyceryl Stearate SE, Caprylic/Capric Trigliceride, Cetyl Alkohol, Cetyl Ricinoleate Aloe Vera Extract, Isopropyl Mirystate, Glycine Soja (Soybean Oil, Carthamus Tinctorius (Safflower Oil), Linoleic Acid, Tocopherol, Retinyl Palmitate, Methylparaben, Allantoin, D-Panthenol.

Sposób użycia:

Stosować zewnętrznie kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb. Wmasowując maść w skórę i pozostawić do wchłonięcia.

Zawartość:

20 ml

Producent:

PPHU GORVITA Paweł Domek
34-607 Szczawa 106

Termin przydatności:

Wszystkie oferowane produkty są świeże o ile nie napisano inaczej w ofercie.
Na życzenie podajemy dokładny termin przydatności e-mailowo lub telefonicznie.

Środki ostrożności:

Nie stosować w przypadku nadwrażliwości na którykolwiek składnik preparatu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz