poniedziałek, października 28, 2019

Wyciśnij więcej z lata z Seth & Riley's Garage - WYGRAŁAM PIWKO ;-)

Wyciśnij więcej z lata z Seth & Riley's Garage - WYGRAŁAM PIWKO ;-) 






Hej Moje Cytrynki ;)

Dziś kolejny mały wpis :) Ale brak czasu na wszystko.
Jakiś czas temu wygrałam zapas piwka ja i mój mąż :)




Na stronie " Wyciśnij więcej " był konkurs gdzie można było wygrać 12 sztuk piwa.Wystarczyło wysłać zdjęcie jak wyciskamy więcej z lata.Udało mi się i mojemu mężowi :)

Co prawda mieli czas do 18.10 żeby wysłać piwka do nas przyszły z 3 i 4 dniowym opóźnieniem...Wiem że do innych jeszcze większym.
Ważne że doszły w całości :) 

A Wy bierzecie udziały w konkursach ? My tak,ale rzadko udaje nam się coś wygrać :) Ale warto grać ! Trzeba liczyć na szczęście :) 
Więc może i do Was się kiedyś uśmiechnie los :) 
Grajcie ! 3m mocno kciuki za Was :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz