niedziela, października 13, 2019

CEBA BABY, CEBUSZKA PHYSIO FLEXI CARO GRANATOWE


CEBA BABY, CEBUSZKA PHYSIO FLEXI CARO GRANATOWE






Hej Moje Słoneczka Kochane ! 

Dziś przychodzę do Was z cudowną poduszką która leczy moje plecy.Mam dopiero 29 lat ale jako osoba aktywna w pracy,w domu,oraz na wycieczkach wiecznie jestem na nogach...I moje plecy,mój kręgosłup woła o pomoc...Próbowałam już masażów,spania na zmieni a nawet ćwiczeń ale zawsze coś gdzieś było nie tak.Dzięki uprzejmości firmy CEBA BABY w moje łapki wpadła poduszka która czyni cuda.

Poduszka doszła do mnie w dużym,mocnym kartonie.W środku znajdowała się poduszka oraz instrukcja obsługi gdyż jest to naprawdę wyjątkowa poduszka.Jest to poduszka 2 w 1 .Może być dla mam,mam karmiących,dla osób cierpiących na bóle kręgosłupa.Także wielki szacunek dla firmy że mają w swojej ofercie taka poduszkę :) 

Bo naprawdę znaleźć dobrej jakości poduszkę w fajnej cenie graniczy z cudem.Wiem co piszę bo od 3 lat szukamy z mężem gdyż ja i on cierpimy na bóle kręgosłupa.Najpierw poduszka miała być tylko dla niego teraz jest nasza wspólna :) 






Poduszka jest naprawdę mega duża zajmuje no taką mniejszą połowę łóżka :) ( mam wersalkę ) Ja wybrałam sobie kolor ciemny - granatowy w kratkę gdyż wiadomo że taka szybciej się nie ubrudzi.Poduszkę można używać na 2 sposoby.Jeden to poduszka rozsunięta wtedy jest miększa / większa.Posiada większą powierzchnie do spania,leżenia.A drugi sposób to zasunięta.Wtedy jest twardsza.Mi osobiście podchodzi wersja z rozsuniętym zamkiem.Poduszkę można układać na kilka sposobów. Ja najczęściej używam pod plecy jak np siedzę i piszę posta ( tak jak teraz ) albo mam poduszkę pod karkiem ( jest mega na ból karku - głowa nie boli,kark też nie boli i można się wyspać ).




Jak ktoś ma dziecko może ją tak ułożyć że blokuje to że dziecko spadnie na podłogę.Także jak widać 1 poduszka a wiele zastosowań.Dodatkowo wielki plus za to że można ściągnąć pokrowiec i wyprać go w 40 stopniach.Po praniu pokrowiec jest taki sam,nie kurczy się oraz nie farbuję.Mój mąż też jest z niej zadowolony bo leżąc oglądając film możemy oboje na niej leżeć i nic nas nie boli.Także poduszka jest mega ! I cena też przystępna bo 145 zł ale czas użytkowania poduszki to aż 3 lata.A zdrowie mamy jedno.Zdrowia nie kupimy ;(
 Dlatego dbajmy o nie zanim będzie za późno ;( 





A Wy jak dbacie o swój kręgosłup ? Lub o swoje dzieci ? Jeżeli szukacie naprawdę dobrej jakości poduszkę,która działa,jest w fajnej cenie i można ją używać na wiele sposobów nawet do 3 lat to zapraszam na stronę CEBA BABY .Tu można kupić poduszkę ---- > PODUSZKA 




Dodatkowe Informacje o poduszce :


Nowość od Ceba Baby! Opatentowane rozwiązanie! Poduszka FLEXI 2 w 1 – z zamkiem regulującym objętość (unikalne rozwiązanie – rozpinany zamek reguluje elastyczność poduszki zależnie od potrzeb) – najlepsze rozwiązanie do celów fizjoterapeutycznych. Szukasz jednej poduszki, która posiada kilka funkcjonalności i pomoże ci zwalczyć uciążliwe dolegliwości zdrowotne, zarówno podczas ćwiczeń, jak i w trakcie odpoczynku? Oto ona! Wielofunkcyjna poduszka PHYSIO flexi. Produkt posiada certyfikat Oeko-Tex Standard 100.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz