piątek, października 25, 2019

EVELINE REVELASH SERUM STYMULUJĄCE WZROST RZĘS


Eveline, ReveLASH


Aktywne serum stymulujące wzrost rzęs to innowacyjna formuła z zaawansowanymi technologicznie składnikami gwarantująca olśniewające efekty. Zawiera składnik aktywny, który podczas całego cyklu życia rzęs stymuluje ich długość, gęstość, grubość, wytrzymałość i nasycenie pigmentem.




Hej Moje Robaczki Kochane :-*

Dziś Wam napiszę kilka słów o serum jakie dostałam w ramach testowania od 






Serum znajduję w małej buteleczce odkręcanej,w środku mamy mały pędzelek którym nakładamy
na rzęsy.Po 4 użyciach produkt znalazł się w koszu.
Tak mnie uczula jego skład że nie dało rady tego testować...
Szczypie,swędzi,podrażnia...Także tyle co mam do napisania.
Jestem rozczarowana...
Bo używałam już kilku różnych serum i to było najgorsze ;-(
Także ja MÓWIĘ NIE....A może u kogoś się to sprawdziło ?






INFORMACJE DODATKOWE :
 


Aktywne serum stymulujące wzrost rzęs to innowacyjna formuła z zaawansowanymi technologicznie składnikami, gwarantująca olśniewające efekty. Zawiera składnik aktywny, który podczas całego cyklu życia rzęs pobudza ich wzrost, wyraźnie poprawiając długość, gęstość, grubość, wytrzymałość i nasycenie pigmentem.
Ponadto skutecznie spowalnia proces ich wypadania. Produkt został przebadany w laboratorium J.S. Hamilton International przed i po jego użyciu, gdzie otrzymał pozytywną ocenę skuteczności i bezpieczeństwa!







• BIMATOPROST – uważany jest obecnie za najefektywniejszy związek
stymulujących wzrost rzęs, przedłuża fazę aktywnego wzrostu włosków.



• BIOTINOYL TRIPEPTIDE intensywnie wzmacnia włókna i cebulki rzęs,
zwiększa syntezę keratynocytów, dzięki czemu efektywnie kondycjonuje włoski, sprawiając, że są silne i jedwabiste.



• EKSTRAKT Z GRANATU głęboko nawilża, odżywia i odbudowuje rzęsy, wzmacnia i chroni ich kolor.



1 komentarz: