poniedziałek, października 14, 2019

CEBA BABY, KOC DLA MAMY I TATY (150X180) CARO RÓŻOWE


CEBA BABY, KOC DLA MAMY I TATY (150X180) CARO RÓŻOWE







Hej Moje Słoneczka ! 

Dziś przychodzę do Was z kolejnym produktem firmy


tym razem będzie o pięknym,pikowanym,dużym,różowym kocu :) 



Koc przyszedł do mnie w mocnym kartonie ( ładnie się prezentujący twardy karton - można spokojnie dać np na prezent ) 
Koc w środku był w kostkę złożony.Po wyjęciu go otrzymujemy duży,różowy ( taki sobie wybrałam kolor ) 
Koc do tego pikowany,ładnie obszyty szarym materiałem.
Koc pięknie się prezentuję na łóżku.Może robić w dzień jako narzuta bo jest tak śliczny.








Koc jest cienki a jednocześnie ciepły,duży,ładnie wygląda,dobrze się prezentuję oraz co najważniejsze spełnia swoją funkcję czyli jest ciepły,duży i można się nim okryć w całości ;) Jestem bardzo z niego zadowolona. Według producenta koc posłuży nam 4 lata.
Ale myślę że będzie służył na więcej,trzeba tylko o niego odpowiednio zadbać i prać jak zaleca producent.


Dodatkowe Informacje o kocu :

Koc Ceba Baby jest uzupełnieniem kolekcji Caro premium line dla rodziców. Chcesz mieć taki sam kocyk jak twój maluszek?! Dziś jest to możliwe! Pled idealnie sprawdzi się w chłodniejsze dni lub cieplejsze letnie noce. Piękny pikowany materiał jest obszyty szarą lamówką. Koc jest łatwy do utrzymania w czystości i można go prać wg zaleceń producenta. Pikowanie wszystkich warstw materiału zapobiega przemieszczaniu się wypełnienia. Produkt posiada certyfikat Oeko-Tex 100. Wymiary: 150x180 cm.

Można go zamówić tu --- > KOC CEBA BABY




2 komentarze: