środa, października 02, 2019

FAMILIJNY SZAMPON DO WŁOSÓW NIEBIESKI 500 ML


         FAMILIJNY SZAMPON DO WŁOSÓW NIEBIESKI 500 ML





Hej Moje Słoneczka Kochane ! 

Mamy już kolejny miesiąc...Już Październik..Za oknem jesień ...
Pogoda w kratkę eh...Szybko czas leci..Jeszcze trochu i zima,potem nowy rok...Kolejny rok..Eh..





No nic...

Październik też na blogu jakoś bogaty wpisy nie będzie.Mamy urlop z mężem 12 dniowy i chcemy go wykorzystać na ogarnięcie domu,piwny..Może jakiś mały krótki wyjazd,zobaczymy jak z kasą itp.

W każdym razie dziś przychodzę do Was z kolejnym tanim,szybkim postem.





W ostatnim czasie wpadł w moje łapki tani szampon familijny który używałam za dziecka.Tzn mama mi go kupowała i myła włosy.

Kupiłam go gdyż mojego męża ostatnio atakować łupież i swędzenie głowy.Po tym szamponie wszystko znikło.Szampon jest dość wydajny,ładnie pachnie,dobrze działa i fajnie się spłukuje.Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego produkt.Fajne jest to że ten szampon ma tyle lat i daje jest na rynku i dalej daje dobre rezultaty.Fajny,tani kosmetyk.Za ten szampon w sklepie zapłaciłam ok 6 zł.


Szampon FAMILIJNY – 500 ml

Tradycja, która się sprawdza
Jakość wypróbowana przez kolejne pokolenia Polaków. Doskonale znany i lubiany szampon FAMILIJNY przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji wszystkich rodzajów włosów, dlatego doskonale sprawdza się jako rodzinny kosmetyk. Łagodnie oczyszcza i pielęgnuje włosy i skórę głowy, przepięknie pachnie. Dostępny jest zarówno w swojej tradycyjnej butelce z praktycznym „dzióbkiem”, którego odcięcie zapewnia doceniany od lat system prostego dozowania, jak również w nowym opakowaniu z klasyczną nakrętką.





Co warto wiedzieć o 
szamponie FAMILIJNYM ?


• Posiada pH neutralne dla skóry

• Został przetestowany dermatologicznie

• Jest odpowiedni dla każdego rodzaju włosów
A Wy znacie ten szampon ? Kto go używał za dziecka ? 

Buziaki Wam wysyłam ! 

2 komentarze:

  1. Skłąd fatalny bałbym się ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pamiętam czy go stosowałam jak byłam dzieckiem,ale skoro tyle lat jest na rynku to chyba warto go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń