sobota, kwietnia 16, 2016

Studio kosmetyczne ,,Anna'' - Tarnów - Pazurki Hybrydowe


Witam zapraszam już 19.04 i 20.04 dzień otwarty w studiu kosmetycznym Anna a w związku z tym mega promocję :

- manicure hybrydowe tylko 25zł

- zabiegi na twarz już 45 zl ( mikrodermobrazja, mezoterapia ) 

- henna + regulacja brwi 10zł

- przedłużanie rzęs 80zł

Dodatkowo będziemy wykonywać makijaż i sesję pielęgnacyjna z Mary Kay GRATIS i przy zakupie kosmetyków w ten dzień -

10% możliwość podjęcia pracy w tej firmie ....
 Nie może Cię zabraknąć napisz lub
zadzwoń już dziś i umów się ns wizytę ....

Tel: 730-550-140
Hej Laseczki ;) ostatnio w ogóle nic tu nie piszę ale ślub za równy tydzień :)
 i wiecie jak jest :) 






Wczoraj wybrałam się do Studia Kosmetycznego " Anna " na pazurki hybrydowe :) 

Byłam pod wielkim  wrażeniem tego co Pani Ania zdołała zrobić z moimi pazurkami ..Gdyż mam bardzo zniszczone rozdwojone pazurki  itp ...

Cena 40 zł 

Przemiła obsługa :) 

Salonik mały ale bardzo przyjazny idealnie przystosowany do każdego zabiegu ;) 

Wszystko na najwyższym poziomie ;)

Co mogę napisać ?? 

Cena dobra 
Obsługa genialna 
Gabinet zadbany 

Jestem bardzo zadowolona :) 

Efekt końcowy idealny ;)

Co do samej hybrydy to jest to mój pierwszy raz ..i chyba nie ostatni ..na razie najważniejsze żeby tydzień wytrzymały potem to już mogą się psuć :P 
A Wy jak podchodzicie do hybrydy ??

Jeżeli chodzi o salon to polecam z czystym sumieniem :) 

Pozdrawiamy E & P :)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz