niedziela, października 23, 2016

SYROP MALINOWY BIO 250 ml - BIO FOOD | 10,92 zł - 1 szt. BIOGO








Hej Słoneczka :) 

Wczoraj było o ciasteczkach a dziś o syropie malinowym ;) 
Syrop też dostałam w ramach współpracy z firmą 


Osobiście nie przepadam za sokiem malinowym i malinami 
Nigdy nie kupowałam soku malinowego tylko zawszę brałam inny smak.
Tutaj dzięki uprzejmości firmy mogłam sobie zamówić to i owo  za pewną kwotę 
( czytaj to na co miałam ochotę )





więc zaryzykowałam i wzięłam sok malinowy szczerze zamawiając go myślałam  o moim skarbie ale w końcu skończyło się tak że ja wypiłam sok ;) 
Codziennie rano i wieczorem piliśmy herbatę z dodatkiem soku ;)
Sok malinowy okazał sie strzałem w 10 - tkę ;)
 Bardzo dobry lekko słodki aromatyczny :)
Po prostu pokochałam sok malinowy ;) 
I mój skarb zamówił mi 2 opakowania prywatnie bo sok jest pyszny :)
A do tego ma genialny skład ;) 

Znacie ??



Lubicie takie soki - syropy ?? :) 


Kilka słów o syropie :

SKŁADNIKI

Sok z maliny ekologicznej* 50%, cukier z trzciny cukrowej*
 50% 
(*certyfikowany składnik ekologiczny)
OPISSyrop z maliny jest doskonałym produktem do sporządzania  napojów. 
Produkt zawiera dużo flawonoidów.

WARTOŚĆ ODŻYWCZA W 100 ml

Wartość energetyczna: 226,10 kcal
Tłuszcz: 54,30 g 
w tym kwasy tłuszczowe nasycone:
Węglowodany: 0,20 g
w tym cukry: 
Białko: 0,40
Sól

Certyfikat biojest
Kraj producentaPolska
Kraj pochodzenia składnikówPolska
WegetariańskieWEGETARIAŃSKI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz