środa, października 26, 2016

Paczuszki Nowe Współprace - Vegamarket / Womax / Galeriaherbat - Czas na Testy ;)

Paczuszki Nowe Współprace














Hej moje słoneczka :*:* 

Dziś dzień wolny od pracy ale za to dużo pracy w domu małe przemeblowanie mycie okien sprzątanie itp 
I tak siedząc w domu sprzątając odebrałam jednego dnia ąż 3 paczki w ramach współpracy od różnych firm...


Mam nadzieje że przed Świętami wyrobie się z recenzjami ;)

A teraz pokaże Wam co dostałam :)

Zacznę od firmy która zaopatruję sklepy w produkty BIO :)

A mianowicie firma 




Dostałam o to takie ciekawe fajne BIO rzeczy ;) 

  1. Bulion wegański cebulowy BIO 1000 ml  Amandin        3 op.
  2. Bulion wegański orientalny BIO 1000 ml Amandin        1 op.
  3. Bulion wegański warzywny BIO 1000 ml Amandin        1 op.
  4. Bulion wegański BIO 1000 ml Amandin                          1 op.
  5. Sos ryżowy bechamel BIO 200 ml Amandin                   1 op.
  6. Śmietana ryżowa BIO 200 ml Amandin                           1 op.
  7. Napój owsiany z kakao BIO 1000 ml Amandin               1 op.
  8. Napój owsiany z kokosem BIO 1000 ml Amandin          1 op.
  9. Napój ryżowy naturalny 1000 ml Amandin                    1 op.
  10. Napój owsiany 1000 ml Amandin                                    1 op.



Następna firma to firma



Tu  dostałam 3 sztuki produktu :

 1 )Meglio Sgrassatore odtłuszczacz lemon spray 750 ML

2 ) Meglio Crema 500 ML

 3 )Meglio WC Gel 750 ML




Następna paczka jest od firmy  


 Tutaj dostałam :

                                                                                 Czystek 100g

          Błonnik Naturalny • bądź witalny 250g

Jagody Goji 100g

Witamina C + BIOFLAWONOIDY + ekstrakt z róży • 120 tabletek




Także tak się prezentują paczuszki :)


A Wy znacie którąś z firm ? albo produkt ? 

Teraz pozostaje tylko testować :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz