piątek, października 28, 2016

No to sprzątamyyyyyyy !!! Z Firmą - Womax - Meglio Sgrassatore odtłuszczacz lemon spray 750 ML

No to sprzątamyyyyyyy !!!




 Z Firmą - Womax 

Firma "WOMAX" prężnie działając na krajowym rynku chemii gospodarczej współpracuje z największymi firmami i sieciami handlowymi w Polsce.
Nasi partnerzy to między innymi hurtownie z PGD Polska, Grupy Południe, DELKO oraz wiele innych.









Meglio Sgrassatore odtłuszczacz lemon spray 750 ML




Hej Słoneczka :* 

Pomału zbliża się okres świąt w sumie za 1,5 miesiąca..
Czas szybko płynie po drodze mamy jeszcze Wszystkich Świętych więc pasuje żeby było czysto ...
A wiadomo jak jest masa obowiązków - dom szkoła praca dzieci itp..Ale między czasie pasuje też posprzątać :)
Ja rozkładam sprzątanie zawszę na raty bo nie mam na tyle wolnego by ogarnąć całe moje 32m kwadratowe w jeden dzień ...
Tak mega mega perfekcyjne jak w słynnym programie sprzątam 2 razy do roku ;p a tak to sprzątam tak na 80 % :D wiecie nie jestem kobietą perfekcyjną i dobrze mi z tym :) 
Wole mieć czas dla męża niż dla ścierek i mopa ;p 
Ale dobra przejdźmy do rzeczy ...
Od firmy WOMAX dostałam 3 produkty do testowania i na pierwszy rzut poszedł płyn uniwersalny :)
 Którym umyłam okna parapety oraz futryny okien ;) No i kurze nim starłam ;p taaakk takkk testowałam go na różne sposoby ;D 

Może kilka słów o produkcie :

Meglio Sgrassatore odtłuszczacz lemon spray 750 ML


ODTŁUSZCZACZ: 
NOWY ŚRODEK CZYSZCZĄCY O DUŻEJ KONCENTRACJI, OWOC NAJBARDZIEJ ZAAWANSOWANYCH BADAŃ NAUKOWYCH MOŻE MIEĆ ZASTOSOWANIE W KAŻDYM MIEJSCU W DOMU I W PRACY. 
ZASTOSOWANIE:
PIEKARNIKI, OKAPY, KRAJALNICE, TALERZE, ZMYWARKI, GRILLE, KOMINKI, OKNA, ŻALUZJE, ŚCIANY ZMYWALNE, TRUDNO USUWALNE PLAMY Z ODZIEŻY, BUTY SPORTOWE, POWIERZCHNIE PRACY, MEBLE PLASTIKOWE, ROWERY, SAMOCHODY, MOTOCYKLE, KOSIARKI, SILNIKI, SPRZĘTY BIUROWE, WSZYSTKIE TŁUSTE ZABRUDZENIA TRUDNE DO USUNIĘCIA. 
SPOSÓB UŻYCIA: 
SPRYSKAĆ POWIERZCHNIĘ ZABRUDZONĄ I POCZEKAĆ DO 4MIN W PRZYPADKU PLAM TRUDNO USUWALNYCH, NASTĘPNIE SPŁUKAĆ. W PRZYPADKU FILTRÓW DO OKAPU POZOSTAWIĆ NA 30MIN W ROZTWORZE WODNYM Z 10% ROZPUSZCZONEGO PRODUKTU PO CZYM SPŁUKAĆ.




 Ja osobiście produkt polecam :) 
Fajnie i dokładnie myje okna / futryny / parapety nie pozostawia smug ładnie i długo pachnie 

Jest wydajny 
nie wielka ilość wystarczy żeby umyć całe okno + dodatki ( futryny / parapety ) 
Na meblach  nie zostawia tłustych palm wręcz przeciwnie bardzo dobrze kurz schodzi i szybko się nie osiada itp ;)

Jak obiecuje producent płyn ma wiele zastosowań wszystkich nie wypróbowałam ale można napisać że to prawda ;) Ja jestem zadowolona bo w jednej butelce mam płyn na wiele zastosowań ;) Mało miejsca zajmuje a działa na wiele rzeczy ;) jeden a dobry ;) 5/5 ;D 






A Wy znacie ten produkt ?? 

Dziękuje firmie za zaufanie ;) 









A na koniec kilka słów o firmie :



Firma "WOMAX" działa na rynku nieprzerwanie od 1989 r. Jesteśmy jedynym i wyłącznym importerem chemii gospodarczej renomowanej włoskiej firmy. Lata rzetelnej pracy i doświadczeń ugruntowały nam silną pozycję marki na rynku , jak również pozwoliły nawiązać współpracę i zdobyć zaufanie największych hurtowni w branży oraz sieci handlowych na terenie całego kraju.


Nasze produkty to połączenie doskonałej jakości oraz przystępnych cen. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów stworzyliśmy szeroką i kompleksową ofertę, w której zarówno duże hurtownie jak i małe sklepy chemiczne z pewnością znajdą odpowiedni asortyment dla siebie.



Oprócz chemii gospodarczej oferujemy również szeroki wachlarz produktów polskich m.in: ściereczek, szczotek, druciaków, czyścików, gąbek, rękawic, świec oraz towarów importowanych z Chin. Nasza aktualna oferta obejmuje także produkty rzadko występujące na rynku, dlatego do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie i z niezwykłą starannością. Na Państwa życzenie zamawiamy produkty pod konkretnego odbiorcę. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą, promocjami oraz nowościami. Wszelkich szczegółowych informacji udzieli Państwu nasz dział handlowy.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz