piątek, października 21, 2016

Domowa Apteczka: Trany, Suplementy Diety - Próbki Tranu krótka recenzja

Domowa Apteczka: Trany, Suplementy Diety 


Domowa Apteczka istnieje już od 15 lat! 

Nasze produkty wytwarzamy w oparciu o własną produkcję, zaopatrując się w najwyższej jakości surowce.





Witam Was Kochane w Piąteczek :D

Taaaakk tak mamy już piąteczek :)


---> KLIK <---

 Nie wiem jak u Was ale u mnie leje i wieje...I taki cały weekend...A mamy wolne z mężem ...I spędzimy go w domu...Ehhh co za jesień...

A jak już jesteśmy przy jesieni to przychodzę do Was z próbkami TRANU...

Tak tak tran kojarzy się złe z nie dobrym smakiem ale też z dużą ilością oleju omega 3 

Ja przyjmuje tran w kapsułkach nie wyobrażałam sobie tranu w płynie aż do momentu gdy dostałam próbki od firmy 






DOMOWA APTECZKA 

FIRMA DOMOWA APTECZKA ISTNIEJE JUŻ OD 15 LAT. JEST OD ZARANIA FIRMĄ Z CAŁKOWICIE POLSKIM KAPITAŁEM. NASZĄ MISJĄ JEST WYTWARZANIE PRODUKTÓW WYSOKIEJ JAKOŚCI, Z POPULARNYCH WŚRÓD APTEK I PACJENTÓW KATEGORII PROZDROWOTNYCH, O BOGATYCH SKŁADACH, W ROZSĄDNYCH CENACH.

Rozbudowując nasz asortyment kierujemy się opiniami Farmaceutów, Kierowników sklepów zielarskich, Klientów. Pragniemy, aby nasze produkty zawierały składniki wspomagające naturalne funkcje organizmu w zgodnie z najnowszą wiedzą naukową, poszukujemy również nowych trendów, komponując składniki naszych preparatów w oparciu o najnowsze badania i opracowania naukowe. Nasze produkty staramy się udoskonalać tak aby przynosiły Państwu nową jakość w stosunku do obecnych już na rynku odpowiedników.

Istotne jest że nasze produkty wytwarzamy „na miejscu”, w oparciu o własną produkcję, zaopatrując się o najwyższej jakości surowce od renomowanych dostawców. Proces wytwarzania przebiega ściśle wg norm HACCP.






Wiadomo nie można opisać próbek czy działają jak wpływają na nasze zdrowie itp ;)
Ale napiszę Wam że warto zakupić tran smakowy w płynie ;)
Piłam i jestem bardzo zadowolona ;)
Polecam :) 






Znacie ?? 

Dziękuje firmie za zaufanie ;) 

A Wam moje drogi Panie miłego weekendu ;*:* I ciepłego ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz