niedziela, lutego 05, 2023

Producent Soków I Syropów - Victoria Cymes Sp. Z O.o. / REKLAMA / RECENZJA / SPOTKANIE BLOGEREK / PREZENT

 Producent Soków I Syropów - Victoria Cymes 






Cześć Moje Myszki ;) 

Wiem ostatnio Was zasypuje recenzjami no ale wiecie jak jest było spotkanie blogerek , większość paczek które były na spotkaniu były zorganizowane prze ze mnie , więc mogłam zacząć testy dużo wcześniej niż pozostałe uczestniczki spotkania . Firma CYMES jest mi firmą bardzo dobrze znaną gdyż miałam już okazje z nimi współpracować  i już kilka razy Wam o sokach mówiłam szczególnie na Instagramie.

Każda z nas dostała w sumie po 16 sztuk soków - różne smaki. Wyszło tyle bo jak wiecie nie było nas tyle co miało być . Koniec końców było nas 5 więc było trzeba się jakoś podzielić wszystkim ;)  Tu możecie przeczytać moją poprzednią recenzje soków - SOKI CYMES 



Jeśli chodzi o soki to można śmiało zamawiać ze strony firmy bo butelki przychodzą idealnie zabezpieczone . Można śmiało zamawiać ze strony CYMES.PL . Tym bardziej gdzie firma oferuje nie tylko soki ale też np musztardy , wody czy napoje . Więc każdy znajdzie coś dla siebie :)  Tu można wejść na stronę firmy i zobaczyć co oferuje :

CYMES.PL

FACEBOOK

INSTAGRAM 

Soki które teraz testowałam znajdują się w butelce szklanej , soki się powtarzały jeśli chodzi o smaki. Każdy smak jest 100% naturalny . Każdy sok nie zawiera cukru ,wody . Sok jest naturalny z owoców . Każdy smak jest pyszny ! Naturalny . Warto dodać że soki są robione metodą HPP.  


Co to za metoda ? Już Wam wyjaśniam .

Technologia HPP, ciśnieniowanie, paskalizacja (ang. high pressure processing) – nowoczesna metoda utrwalania żywności za pomocą wysokiego ciśnienia, dzięki czemu dochodzi do redukcji liczby drobnoustrojów. Rozwiązanie na skalę przemysłową stosowane jest w wielu krajach, także w Polsce.

MOJE PODSUMOWANIE : 

Soki wszystkie zrobiły na mnie 100 % pozytywu ! Mają czysty , prosty skład , nie zawierają cukrów. Do tego są robione metodą HPP. Każdy sok ma inny smak. Firma CYMES.PL w swojej ofercie ma różne smaki . Wiec śmiało można wejść , zamówić i spróbować. Tym bardziej gdzie firma dba o przesyłkę , dobrze ją zabezpiecza.

Polecam każdemu te soki ! 

A Wy lubicie naturalne soki ?

Dziękuje CYMES.PL za zaufanie .

----

REKLAMA

SPOTKANIE BLOGEREK

RECENZJA

PREZENT 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz