poniedziałek, lutego 27, 2023

Chi Collagen Elixir - / Pakiet 1 miesiąc Chi Collagen Elixir /mix 3×10 szt./ kolagen do picia / REKLAMA / RECENZJA / PREZENT / SPOTKANIE BLOGEREK

 Chi Collagen Elixir - Recenzja po 30 dniowym okresie testowania ! 

Pakiet 1 miesiąc Chi Collagen Elixir /mix 3×10 szt./ Kolagen do picia





Hej Moje Myszki ;) 

Dziś przychodzę do Was z recenzją kolagenu od firmy Chi Collagen Elixir .

Chi Collagen Elixir


 Miesiąc temu mówiłam Wam kochani na IG o kolagenie , a dziś Wam napisze co się zmieniło podczas tego miesiąca . 


Firma podarowała każdej z uczestniczek spotkania zestaw miesięczny kolagenu do picia . Jest to zestaw który w którym znajduję się 30 saszetek o pojemności 50 ml . Kolagen jest w 3 różnych smakach jak to można tak napisać . 

Chi Collagen Elixir ▫️

biała saszetka◽️ vs ◾️ czarna saszetka ◾️vs złota saszetka


                                                  

🔹Czym się różnią?

Otóż najważniejsza różnica polega na zawartości głównego składnika, jakim jest #kolagen

W białej saszetce znajduje się 3000 mg kolagenu,
z kolei w czarnej 2 x więcej, czyli 6000 mg,
natomiast w złotej 10 000 mg;

🔸 Biała i czarna saszetka mają w składzie aloes

                                            

🔸 Złota saszetka jest bogactwem naturalnej witaminy C zawartej w soku z cytryn i aceroli

                                            

🔸Po czarną lub złotą saszetkę warto sięgnąć na początku przygody z kolagenem, aby wyposażyć organizm w większa dawkę

                                           

🔸Warto również stosować je zamiennie

🔸 Czarną saszetkę polecamy mężczyznom ze względu na to, że ich organizmy są fizycznie większe

🔸 Złota saszetka sprawdzi się w sytuacjach poważnych kontuzji, czy konieczności intensywnej regeneracji organizmu. 


Opakowanie jest białe , złote i czarne . Można pić samo od razu z opakowania albo rozpuścić w wodzie ( pół szklanki i wypić )  . Każdej saszetki jest po 10 sztuk co razem daje 30 saszetek . Dobrze się piło to , było smaczne . Codziennie piłam inną saszetkę , ze wglądu na zawartość kolagenu ,a warto dodać jeszcze że saszetki mają też w sobie dodatek aloesu . A co dała mi miesięczna kuracja kolagenem ? Sumiennie , codziennie po 1 saszetce ! Już Wam pisze co zaobserwowałam . 



 Po miesiącu użytkowania zauważyłam pierwsze co to cera, ona najbardziej rzuca się w oczy , szczególnie jak robi się dużo zdjęć i można porównać efekt . Skóra na twarzy zmieniła się , nabrała koloru , wyrównał mi się koloryt skóry . Skóra stała się bardziej nawilżona , zmniejszyły mi się małe zmarszczyli , stały się mniej widoczne . Do tego paznokcie , w końcu wyrównała mi się płytka paznokcia , jest lśniąca , zdrowsza , mniej paznokcie się łamią . Skórki wokół paznokcia przestały mi się zadzierać . Włosy są mocniejsze , mniej wypadają . Ogólnie czuje lepsze samopoczucie , mam więcej energii , chce mi się żyć . Czuje się zdrowsza .

Jestem bardzo zadowolona z tej kuracji , gdyż widać efekty gołym okiem ( w marcu też idę robić badania krwi - też jestem ciekawa jak od środka kolagen na mnie podziałał ) 

A Wy jak dbacie o swoje zdrowie ? Pijecie kolagen ?

Dziękuje z całego serca firmie Chi Collagen Elixi za wspaniały prezent , za wsparcie spotkania blogerek .

Zapraszam Was na stronę firmy :

Chi Collagen Elixi

Instagram

Facebook 

=======


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz