wtorek, lutego 07, 2023

Feel FIT – Zdrowa pokusa. Wiesz, że możesz… / REKLAMA / RECENZJA / SPOTKANIE BLOGEREK / PREZENT

Feel FIT – Zdrowa pokusa. Wiesz, że możesz…

                                   

Cześć Słoneczka Kochane :) 


Dziś już 2 post ale jak już wiecie z poprzednich postów mam chwilę czasu to lecę z recenzjami żeby wywiązać się z umowy z firmami które wsparły nasze spotkanie blogerek które było prawie miesiąc temu w Bochni ;) 

Słodycze kto ich nie lubi , nie znam takiej osoby . Nowy rok , nowa ja ? 

A jak odmówić słodyczy ? Trzy trzeba rezygnować z tego co dobre i słodkie ? A no nie trzeba wystarczy , że zamienimy niezdrowe batony na zdrową , pyszną wersje słodyczy .

 A gdzie takich szukać ? A no na stronie firmy






Każda z nas dostała pyszności , firma wysłała dla 7 dziewczyn ,ale wiecie że było nas 5 więc podzieliłam to tak że wyszło dla 4 dziewczyn po 10 produktów a ja miałam 9 ;) Produkty się powtarzały i ja miałam tak :


Vega Nela x 2  

Kulki Proteinowe x 2 kokos oraz 1 raz orzech 

Potrawka - Włoskie Danie Warzywne 1 x 

Oraz po 1 batoniku w 3 różnych smakach .


Jak widać paczka bardzo owocna i pyszna ;) 

Firmę FEEL FIT znam bardzo dobrze , bo często kupuje te produkty w sieci ROSSMAN . O firmie dużo opowiadałam na moim Instastory więc zapraszam do obserwacji , żeby Wam nic nie umknęło ;) 


Wege nutelle jak ja to mówię używam zawsze do naleśników oraz pysznych owsianek :) Nela jest mocno orzechowa z mocną wyczuwalną ilością kakao. Jest wydajna . Fajny i pyszny zamiennik chemicznej i sztucznej nutteli. Nela dobrze się też rozpuszcza i można ją użyć jako polewę np do wspomnianych naleśników.



Batoniki zjadł mój mąż , jadał je po treningu . Uważa że każdy jest pyszny , zdrowy , słodki ale samo naturalne składniki . Mają w sobie wszystko co trzeba na śniadanie lub jako uzupełnienie witamin , białka po treningu . 


Smaki jakie jadł mąż to :



Jeśli chodzi o potrawkę to ciekawa propozycja . Jadłam ją na zimno tak jak poleca producent  . Trochu przypomina mi to takie deserki dla dzieci w słoiczkach tylko  że lepsze w smaku. Do tego bardzo dużo posiada białka w sobie co dodatkowo działa na plus . Takim małym słoiczkiem możemy zastąpić sobie jeden posiłek. 



Jeśli chodzi o kulki proteinowe ! To jest moje nr 1 jem je od lat . Smakują obłędnie , nie są bardzo słodkie. Do tego dobry skład. Zapach i smak jest naturalny . Orzech i kokos to ja Wam polecam w 200 % :) Takie małe kulki są dobre do kawy , ale też super się sprawdzą np do dekoracji lub do owsianek :) 



Są to produkty zdrowe , z bardzo dobrym naturalnym składem , które dobrze smakują , można je jeść bez wyrzutów sumienia a do tego jednocześnie dbać o linie i zdrowie . 

Jak widać można dbać o siebie a jednocześnie , jeść swoje ulubione ZDROWE przekąski , i do tego słodkie ;) Bo naturalne .


Dziękuje firmie FEEL FIT za wsparcie i za podarowanie tak dużej , smacznej i zdrowej paczki ;-) 


                                                       FACEBOOK FIRMY 


DZIĘKUJEMY !




-----

PREZENT
SPOTKANIE BLOGEREK
REKLAMA 
RECEZNJA 




2 komentarze:

  1. Te kulki proteinowe wyglądają bardzo apetycznie.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń