sobota, lutego 11, 2023

Bobrovski - unfollow the ordinary sklep z krawatami / Podziękowanie i Recenzja / SPOTKANIE BLOGEREK / PREZENT / REKLAMA

                       Bobrovski - unfollow the ordinary sklep z krawatami 





Hej Moje Myszki Kochane ;)

Dziś coś skierowane bardziej dla naszych Panów ( za 3 dni Walentynki jak nie macie jeszcze prezentu to może czas zajrzeć na stronę firmy Bobrovski - unfollow the ordinary sklep z krawatami i zamówić piękny krawat dla swojego partnera . Firma podarowała aż 8 pięknych różnych krawatów na licytacje .Mi się udało wylicytować piękny granatowy krawat idealny dla mojego męża. Krawat jest wykonany z bardzo dobrego materiału , ma piękny wzór tylko dla mnie cena trochu za wysoka. Ale za to jakoś pierwsza klasa. Mieliśmy okazje być ostatnio na rodzinnym , bardziej oficjalnym obiedzie i dużo osób było zachwycone krawatem . Krawat dobrze się zakłada , ładnie prezentuje i daje uczucie dobrego stylu i wyczucia klasy. Cena to 165 zł ale warto , widzę to po mężu jaki zadowolony ,aż żałuje że więcej nie wylicytowałam . 



Dodatkowe Informacje :

Krawat w granatowym kolorze. Elegancki, o wyraźnym, ciekawym wzorze w niebieskie paski - doda charakteru każdej stylizacji.


Krawat został wykonany z jedwabiu.

Szerokość: 8cm



Kochani zapraszam Was na stronę firmy , myślę że każda kobieta znajdzie idealny prezent dla swojego partnera. 

Dziękuje firmie za zaufanie i za wsparcie spotkania blogerek ! 

STRONA FIRMY - Bobrovski - unfollow the ordinary sklep

INSTAGRAM FIRMY 

FACEBOOK FIRMY 


---

REKLAMA 

PREZENT

SPOTKANIE BLOGEREK 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz